Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nu får du inte skriva mer i On topic!

Det vore snyggt. Men jag har en idé om att lämna forumet efter tio år, vilket innebär att jag kommer att vara kvar i två år till. Det kommer vara svårt att hålla sig ifrån OnT under så lång tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore snyggt. Men jag har en idé om att lämna forumet efter tio år, vilket innebär att jag kommer att vara kvar i två år till. Det kommer vara svårt att hålla sig ifrån OnT under så lång tid.

Då drar valle före dej. Vet inte vilket som känns värst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore snyggt. Men jag har en idé om att lämna forumet efter tio år, vilket innebär att jag kommer att vara kvar i två år till. Det kommer vara svårt att hålla sig ifrån OnT under så lång tid.

Hur länge höll det, halvtimme? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Då drar valle före dej. Vet inte vilket som känns värst.

Nu har jag vänt och vridit på den här meningen ett tag, men vet fortfarande inte om det är en komplimang eller smiley-lös ironi.

Hur som helst värmer det. 🙂

Hur länge höll det, halvtimme? 😛

Typ-ish.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar att jag inte har så långt kvar? 😕

[...]

Nja, jag menade mer så att du lär nog hänga kvar efter 10 år...lite så...

Hur länge höll det, halvtimme? 😛

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En tjej la precis up en bild på fb där hon drickar rödsprit.

Vafasen? Den är ganska livsfarligt.

Förhoppningsvis fejk 😕😑 Om inte annat så hurlade hon järnet efteråt för jag har för mig att de har haft kräkmedel i för att slippa förgiftningsfall. The bastards! 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Förhoppningsvis fejk 😕😑 Om inte annat så hurlade hon järnet efteråt för jag har för mig att de har haft kräkmedel i för att slippa förgiftningsfall. The bastards! 😠

Det tror jag inte. Haha.

Men ja funderar på att kommentera: "Är det så jävla roligt att att vara full så du måste riskera ditt liv för att bli berusad?"

Men jag venne o.0

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

tror de "kräkmedel" som finns mest påverkar smaken negativt. det kanske är vad man kallar kräkmedel? vad vet jag.

Das ist möglich... jag venne... Har för mig att jag läst det någonstans bara.

Det tror jag inte. Haha.

Men ja funderar på att kommentera: "Är det så jävla roligt att att vara full så du måste riskera ditt liv för att bli berusad?"

Men jag venne o.0

Kommentera med "'kej". Eller varför inte vara dryg de luxe och kombinera med ett "jag antecknar det här och går vidare i livet 🙂 "

Löjligt att dricka rödsprit i vilket fall. Även om det är fejk.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...