Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hm. Brukar ni använda stereobreddare på era "master"spår? Eller iofs; frågar är väl mer; när brukar ni använda det? Fan, verkar som om att alla använder det...jämt.

/Orolig och undrade mor

Jag har aldrig hittat en riktigt bra stereobreddare. Har iofs inte letat så jävla hårt heller. x)

Jag använder det ibland på mastern. Inte alltid 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hittat en riktigt bra stereobreddare. Har iofs inte letat så jävla hårt heller. x)

Jag använder det ibland på mastern. Inte alltid 🙂

Mmm okej. Vete fan, jag har för kässa öron för att höra någon skillnad. Tycker att det grötar ihop sig wejäääält' om man drar på.

Kan man inte bara flytta ut högtalarna?

Utomhus då eller? 😕

*self slap* 😛

Har memphis blivit kvarhållen?

Vore ett bakslag för längstah 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm okej. Vete fan, jag har för kässa öron för att höra någon skillnad. Tycker att det grötar ihop sig wejäääält' om man drar på.

Det fasar om man drar på för mycket.

Men låter inte så mycket skillnad när det är under fas- nivå

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar naturligtvis lite längre till höger och vänster. Ni vet ju inget om ljud.

😆

Jaså jaha. Jomen dåså ☺️😛

Det fasar om man drar på för mycket.

Men låter inte så mycket skillnad när det är under fas- nivå

Mm. Har ingen fancy stereobreddare utöver Cubase egen... Och lär då inte skaffa någon annan heller. Tycker iofs att en tockendäringa stereobreddare fungerar bättre på prator 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Jaså jaha. Jomen dåså ☺️😛

Mm. Har ingen fancy stereobreddare utöver Cubase egen... Och lär då inte skaffa någon annan heller. Tycker iofs att en tockendäringa stereobreddare fungerar bättre på prator 😑

Jag har bara Pro Tools:s. Testade Waves stereobreddare. Den vart inget att hänga i granen den heller. (coolt dock att man kunde göra helt skeva grejer)

prator? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bara Pro Tools:s. Testade Waves stereobreddare. Den vart inget att hänga i granen den heller. (coolt dock att man kunde göra helt skeva grejer)

prator? 😳

Skeva grejer kan vara ball men bara ibland.

Ja vanligt simpelt tal alltså 😑

Nä i Grahnen ska man bara hänga julgrahnspynth 😑😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ungdomar borde väl ha nåt bättre för er än att hänga här?

Nope, det är Hojfest ute på Gränsö och hela jävla stan är full av motorcyklar och skinnvästar. Dessutom är jag gränsänkling tills i morrn så... Nope, jag har bokstavligt talat inget att göra än att hänga i längstah och att paja låtar med stereobreddaren 😄

Du har ju publicerat bilder på dej själv där du inte ser alltför shabby ut. Det är väl bara att ge sej ut där.

Var det bandbilderna du tänkte på eller? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Han tänkte nog på :

Jaså den, ptja, den är ju stenhård. Go outside and play 😑 Glöm inte att ta med dig fläkten tho 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, det är Hojfest ute på Gränsö och hela jävla stan är full av motorcyklar och skinnvästar. Dessutom är jag gränsänkling tills i morrn så... Nope, jag har bokstavligt talat inget att göra än att hänga i längstah och att paja låtar med stereobreddaren 😄

Var det bandbilderna du tänkte på eller? 😕

Du är väl inte så ung, och dessutom gift. Du ska sitta hemma. Hur kunde du tro att det där inlägget var riktat till dej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar att Sadam låter 2 kg jumbokräftor smälta och att det är därför han hänger i längstah ikväll 😑

Du är väl inte så ung[...]

😆😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...