Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Speciellt inte för kräftorna... 🙁

😄

Menar du *sadam* som i old school Batman och ljudeffekter?

*sssssssssslap* 😛

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

Ska du sätta i dig 2 kg jumbokräftor?! 😮 Det där kommer inte att sluta väl, Sadam! 🙁

Speciellt inte för kräftorna... 🙁

Jag är kräftoman. Jävlar vad detta ska bli gott. Är dom ok köper jag nog 2 kg till imorrn.

Postat

Jag är kräftoman. Jävlar vad detta ska bli gott. Är dom ok köper jag nog 2 kg till imorrn.

Kräftor är helt okej men 2 kg rakt av 😕

Postat (redigerat)
[...] Rock är blodiga kukar å ett jävla hallå [...]

😲😳😕😆

Naturligtvis härifrån

Har vissa rocktextförfattare legat med brudar som haft lingonveckan då'rå eller hur ska man tolka det där? 🤪

Jag har uppenbarligen misslyckats wejälllt' med min rock då'rå för ingenstans har jag skrivit om "blodiga kukar"... Det kanske är det som är vägen till fortune and glory... "Blodiga kukar".... Sweet Jebus and holy Mary of heaven 😆 :lol: 😆

Semester!

Krattis krappen! 😄

DU kan va!!

NEJJE, "du kan HA" heter det! 😠

Redigerat av CHAE
Postat

"Blodiga kukar". Jag kan ha skrivit en självbiografisk text med det namnet, som handlade om den gången i min ungdom när jag trodde att det gick att runka EN gång till bara.

Postat

Thank you for sharing, Micke 😄😛

Btw; helt frisk nu? 😕

Postat

😲😳😕😆

Naturligtvis härifrån

Har vissa rocktextförfattare legat med brudar som haft lingonveckan då'rå eller hur ska man tolka det där? 🤪

Jag har uppenbarligen misslyckats wejälllt' med min rock då'rå för ingenstans har jag skrivit om "blodiga kukar"... Det kanske är det som är vägen till fortune and glory... "Blodiga kukar".... Sweet Jebus and holy Mary of heaven 😆

Krattis krappen! 😄

NEJJE, "du kan HA" heter det! 😠

JASSÅ jaha...ja... ja! 😆

Postat

Thank you for sharing, Micke 😄😛

Btw; helt frisk nu? 😕

Frisk från feber. Men jag hostar fortfarande och har lite ont i halsen. Men jag går ju fortfarande på penicillin. Fram tills onsdag eller torsdag ska jag käka det.

Postat

Frisk från feber. Men jag hostar fortfarande och har lite ont i halsen. Men jag går ju fortfarande på penicillin. Fram tills onsdag eller torsdag ska jag käka det.

Faran är över. Skönt 🙂

Postat

Tror jag har mixat sönder öronen nu så att jag har blivit....blind!

Hur verkar det? På vilket ben står ni på?

😊

Postat

Den har blivit lite tunn och pappig jämfört med förra versionen du lade upp. Backa tillbaka dit och ta ned hihaten lite grann.

@Neosus alltså

Postat (redigerat)

Vart i App Store ser man hämtningar som man gör? Tankar ner ML nu, men kan inte se hur det går för den.

Edit: ML=MAH LAZER

Redigerat av Overkill
Postat

När jag blir store ska jag bli en app.

Kan inte minnas att jag tankat något på appstore så kan tyvärr inte hjälpa dig.

Postat

Kräftor är helt okej men 2 kg rakt av 😕

Nu är dom slut. Mumsfillibabba. Vad är det för snuskiga humrar som hänger här egentligen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.