Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Speciellt inte för kräftorna... 🙁

😄

Menar du *sadam* som i old school Batman och ljudeffekter?

*sssssssssslap* 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ska du sätta i dig 2 kg jumbokräftor?! 😮 Det där kommer inte att sluta väl, Sadam! 🙁

Speciellt inte för kräftorna... 🙁

Jag är kräftoman. Jävlar vad detta ska bli gott. Är dom ok köper jag nog 2 kg till imorrn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är kräftoman. Jävlar vad detta ska bli gott. Är dom ok köper jag nog 2 kg till imorrn.

Kräftor är helt okej men 2 kg rakt av 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Rock är blodiga kukar å ett jävla hallå [...]

😲😳😕😆

Naturligtvis härifrån

Har vissa rocktextförfattare legat med brudar som haft lingonveckan då'rå eller hur ska man tolka det där? 🤪

Jag har uppenbarligen misslyckats wejälllt' med min rock då'rå för ingenstans har jag skrivit om "blodiga kukar"... Det kanske är det som är vägen till fortune and glory... "Blodiga kukar".... Sweet Jebus and holy Mary of heaven 😆 :lol: 😆

Semester!

Krattis krappen! 😄

DU kan va!!

NEJJE, "du kan HA" heter det! 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😲😳😕😆

Naturligtvis härifrån

Har vissa rocktextförfattare legat med brudar som haft lingonveckan då'rå eller hur ska man tolka det där? 🤪

Jag har uppenbarligen misslyckats wejälllt' med min rock då'rå för ingenstans har jag skrivit om "blodiga kukar"... Det kanske är det som är vägen till fortune and glory... "Blodiga kukar".... Sweet Jebus and holy Mary of heaven 😆

Krattis krappen! 😄

NEJJE, "du kan HA" heter det! 😠

JASSÅ jaha...ja... ja! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Thank you for sharing, Micke 😄😛

Btw; helt frisk nu? 😕

Frisk från feber. Men jag hostar fortfarande och har lite ont i halsen. Men jag går ju fortfarande på penicillin. Fram tills onsdag eller torsdag ska jag käka det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frisk från feber. Men jag hostar fortfarande och har lite ont i halsen. Men jag går ju fortfarande på penicillin. Fram tills onsdag eller torsdag ska jag käka det.

Faran är över. Skönt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...