Zakyath Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 håller med om gurorna.. höll dock tyst eftersom jag inte visste vad man kunde göra åt saken 😄
Neosus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Jag plockade bort cabsimulatorn och det blev myyyycke bättre! Jåh! Folk som tjötar om kompressor å cabs är fullkomligt gaAAAalna!
Naymari Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Jag plockade bort cabsimulatorn och det blev myyyycke bättre! Jåh! Folk som tjötar om kompressor å cabs är fullkomligt gaAAAalna! Du behöver knappast komprimera en distad gitarr! Disten komprimerar gott och väl!
SadamJR Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Ikväll tänds elden. Många tror på bannister. Vem tror ni på?
Naymari Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Kom på att det vore en bra idé att skriva in alla bokade körlektioner i min kalender. Haha. Snyggt om man missat dem 😛
Overkill Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 För över massa grejer från min externa till min dator nu så jag kan formatera min externa så jag kan göra backup på min dator så jag kan installera mountain lion 🤪
Naymari Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 ja, de är fan inte billiga... Jag har ju turen att få det i 18 års present. Tror jag iaf. Mina systrar fick det. 😱 För över massa grejer från min externa till min dator nu så jag kan formatera min externa så jag kan göra backup på min dator så jag kan installera mountain lion 🤪 Du behöver inte backupa. Ingenting raderas.
Overkill Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Det vet jag mycket väl, men jag vill ändå kunna backupa min nya dator och det finns det ingen plats för nu. Även om det sällan händer något när man uppgraderar sitt OS så brukar rekommendationen vara att göra en backup innan.
Neosus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Bättre att ställa sig på den säkra sidan än den osäkra sidan. Man ställer sig inte på en tunn is som kan braka. Speciellt nu! Finns ju ingen is! 😳 Såattäh! ☺️ Tror jag håller på att mixa sönder skiten som vanligt!
Naymari Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Det vet jag mycket väl, men jag vill ändå kunna backupa min nya dator och det finns det ingen plats för nu. Även om det sällan händer något när man uppgraderar sitt OS så brukar rekommendationen vara att göra en backup innan. Mendåså! Tror jag håller på att mixa sönder skiten som vanligt! Koka lite fika. Kom sen tillbaka till det!
SadamJR Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 "Jag skrev text / musik på engelska -97 / 02 och sedan vart texterna på svenska och det är i de svenska orden jag vill verka och vara. Ex. Du kan gå med mig en liten bit en liten bit längst vägen du kan gå med mig vi tar oss dit med siktet ställt i stegen du kan gå med mig en liten bit hör du havets brus upp hi du kan gå med mig så släpp dit slit bortom bom och regel minns i Mars för länge sen landskapen och vårsolen öppna så ditt hus och hem och sommars ses i sägnen osv......ja, du känner väl in stämningen . Det är välskrivet och fint, det jag skriver. " Hmm.
Neosus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 "Jag skrev text / musik på engelska -97 / 02 och sedan vart texterna på svenska och det är i de svenska orden jag vill verka och vara. Ex. Du kan gå med mig en liten bit en liten bit längst vägen du kan gå med mig vi tar oss dit med siktet ställt i stegen du kan gå med mig en liten bit hör du havets brus upp hi du kan gå med mig så släpp dit slit bortom bom och regel minns i Mars för länge sen landskapen och vårsolen öppna så ditt hus och hem och sommars ses i sägnen osv......ja, du känner väl in stämningen . Det är välskrivet och fint, det jag skriver. " Hmm. Den skulle man vilja lyssna på! Koka lite fika. Kom sen tillbaka till det! DE va en bra idé!
SadamJR Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Den skulle man vilja lyssna på! Han kanske kan skriva texten till din låt?
Neosus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Han kanske kan skriva texten till din låt? Trodde de va du som skrev den? 😳 Nu är jag förvirrad! Sorry! 😄 Tror banne mej jag tar och värmer på lite pilsnerkorv. De va banne mej inte igår...
joachime Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Du kan gå med mig en liten bit en liten bit längst vägen du kan gå med mig vi tar oss dit med siktet ställt i stegen du kan gå med mig en liten bit hör du havets brus upp hi du kan gå med mig så släpp dit slit bortom bom och regel minns i Mars för länge sen landskapen och vårsolen öppna så ditt hus och hem och sommars ses i sägnen Jag utmanar alla i längsta att tonsätta texten.
Neosus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Jag utmanar alla i längsta att tonsätta texten. Blir dansband om jag tonsätter den så kör du.. 😑
Linus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Jag utmanar alla i längsta att tonsätta texten. 15 nya Winnerbäcklåtar?
joachime Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Blir dansband om jag tonsätter den så kör du.. 😑 Ett ögonblick. Ska bara gå ut och köpa jordnötter... 15 nya Winnerbäcklåtar? Man anklaga honom för mycket, men samma text på ett helt album?
SadamJR Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Trodde de va du som skrev den? 😳 Nu är jag förvirrad! Sorry! 😄 Tror banne mej jag tar och värmer på lite pilsnerkorv. De va banne mej inte igår... Nä, kan inte ta åt mej äran. https://www.studio.se/index.php/topic/93934-latskrivarproduktionsteam/page__pid__1390410?do=findComment&comment=1390410
Linus Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 201 användare online (de senaste 30 minuterna) +Linus, Google, sadomachine, Yahoo, Studioesc, cborg, Herbeck, Bullerbyn, SirThoms, magnus83, SadamJR, Per Hallen, MrLonghair, Reddrock, Fireball, JonnieWood, van Caine, la1997, heman, hwasser, hejhopp, Sleap, Freddy, Elias, Farmer Boy, JohnRick, Jaker, wiik, heyclown, Drängen, +PBL, peterT, frithiof, Izy, Mandus, +Tegen, drloop, Die Hard, misantrop22, peppemannen, valfard, Umemagnus, Fredrix, crillemannen Google och Yahoo är här! Göm er i off-topic!
Recommended Posts