Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag kommer nog komma med idé för melodin oavsett... sen kan ju slejnard få lägga den melodin han tänker sig innan han hör min kanske? sen får ni göra hur fan ni vill!

Postat

ja eller ja...vi kan slåss! 😄 nä men tänk du melodi...om det sen blir den melodin är en annan femma 😄

jag kommer nog komma med idé för melodin oavsett... sen kan ju slejnard få lägga den melodin han tänker sig innan han hör min kanske? sen får ni göra hur fan ni vill!

japp nå sånt!

Postat

Erbjöd mej att försöka hjälpa till. Väckte inget intresse.

har en del riff utan texter....du kan få skriva nåt till de? har du färdiga texter kan jag tonsätta eller vill du höra slingorna?

skriv en text du med sadam. vem vet, jag kanske inte kommer längre än dessa två rader 😄

eller så kan du hjälpa mig

japp...colabs e bra!

Postat

skriv en text du med sadam. vem vet, jag kanske inte kommer längre än dessa två rader 😄

eller så kan du hjälpa mig

Jo, men jag frågade om det skulle va på engelska, om det fanns några texteidéer och om det fanns en färdig melodi. Fick ingen respons.

Postat

Jo, men jag frågade om det skulle va på engelska, om det fanns några texteidéer och om det fanns en färdig melodi. Fick ingen respons.

det som finns nu är en "färdig" låt utan sång... jag antog att det skulle vara på engelska 😊

Postat

fint! då behöver jag inte börja om 😮

hoppas på att sätta iaf två rader till ikväll, det räcker finfint för en första vers iaf!

Postat

Åsså var det ju kul att man blev omnämnd i en massa trevliga sammanhang därefter också, och samtidigt lite spooky eftersom jag satt och var kreativ just då, vilket är lite ovanligt numera.

Nu fick jag lite prestationsångest 😆

Postat

Jo just det, mina forumfavoriter är:

Elof Loelvs soloprojekt Brave Dialogue med låten Bad Habits. Den finns inte kvar på forumet tror jag, men den finns på myspace.

Och låten Red med Wire Moves, minns inte vad medlemmen hette, tror han drog iaf. Finns även den på myspace.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.