Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

ja eller ja...vi kan slåss! 😄 nä men tänk du melodi...om det sen blir den melodin är en annan femma 😄

jag kommer nog komma med idé för melodin oavsett... sen kan ju slejnard få lägga den melodin han tänker sig innan han hör min kanske? sen får ni göra hur fan ni vill!

japp nå sånt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erbjöd mej att försöka hjälpa till. Väckte inget intresse.

har en del riff utan texter....du kan få skriva nåt till de? har du färdiga texter kan jag tonsätta eller vill du höra slingorna?

skriv en text du med sadam. vem vet, jag kanske inte kommer längre än dessa två rader 😄

eller så kan du hjälpa mig

japp...colabs e bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

skriv en text du med sadam. vem vet, jag kanske inte kommer längre än dessa två rader 😄

eller så kan du hjälpa mig

Jo, men jag frågade om det skulle va på engelska, om det fanns några texteidéer och om det fanns en färdig melodi. Fick ingen respons.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men jag frågade om det skulle va på engelska, om det fanns några texteidéer och om det fanns en färdig melodi. Fick ingen respons.

det som finns nu är en "färdig" låt utan sång... jag antog att det skulle vara på engelska 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Åsså var det ju kul att man blev omnämnd i en massa trevliga sammanhang därefter också, och samtidigt lite spooky eftersom jag satt och var kreativ just då, vilket är lite ovanligt numera.

Nu fick jag lite prestationsångest 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo just det, mina forumfavoriter är:

Elof Loelvs soloprojekt Brave Dialogue med låten Bad Habits. Den finns inte kvar på forumet tror jag, men den finns på myspace.

Och låten Red med Wire Moves, minns inte vad medlemmen hette, tror han drog iaf. Finns även den på myspace.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...