Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Av vadå?

ligg.

SOOL å Movitz imorn kväll på PDOL. Lite sugen att åka å kolla faktiskt.

Såg SOOL för ett par veckor sedan. Micket pra!

Ebbot är fan kung.

Postat

asså vafan! Måste pappa ha druckit ikväll! Smsa lite med ulf i Mash up... han bah öööööh kom hit då! vi kan nog fixa in dig backstage å sånt...efter att jag sagt att jag hade lust å dra ner... så bah.. JAHA INGEN SKJUTS, FAN VA KUL! 😏

Postat

asså vafan! Måste pappa ha druckit ikväll! Smsa lite med ulf i Mash up... han bah öööööh kom hit då! vi kan nog fixa in dig backstage å sånt...efter att jag sagt att jag hade lust å dra ner... så bah.. JAHA INGEN SKJUTS, FAN VA KUL! 😏

DU ÄR 26 ÅR GAMMAL GRABBEN!

Ring en taxi.

Postat

jaaaasså?

har lyckan vänt eller är du trött på't?

Dels har jag väl genom åren kommit fram till att det blir alldeles för mycket krångel, dels ser dom som är någotsånär i min ålder så jävla gamla ut.

Postat

Dels har jag väl genom åren kommit fram till att det blir alldeles för mycket krångel, dels ser dom som är någotsånär i min ålder så jävla gamla ut.

Krångel kan jag hålla med om...

Postat

oj, är jörgen persson med i år igen xD

han vann sitt första mästerskapsguld när jag var 1 år gammal.

visserligen juniormästerskap, och visserligen var han väl egentligen för ung för att vara med, men ändå.

Undrar om Ragnar Skanåker är med...

Postat

ujuj det blir kul med os! 😄

är vi fortfarande bra i handboll. 😕 inte va. 😳

najnajnaj.

saknar erik hajas. han var bra. han och thorsson dominerade kanterna 😄

Postat

Hittade precis ett konto registrerad i mitt namn utan att jag vet om det.

Innehöll bilder. Bad admin på sidan ta bort den asap. Inget svar än.

Helvete ångest nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.