Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Jag ber om ursäkt för mitt vansinnesutbrott. Som kompensation bjuder jag på en uggla i mössa.
Naymari Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Totally worth it tho 😑 "But when you hit that shit you know what that extra money went" Fritt citerat från Pulp fiction 🙂 Yääh. ☺️
Pico Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 (redigerat) Polarens bäjb heter Ina och hon bör ju hålla sig undan mattor... Ptja, om hon inte skall flyga nånstans då förstås. Redigerat 25 juli 2012 av Pico
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Mat Tina på teve ftw! 😠 Jäääh!! 😠 Polarens bäjb heter Ina och hon bör ju hålla sig undan mattor... Ptja, om hon inte skall flyga nånstans då förstås. *slap* *slap* *slap*
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 (redigerat) Det ser alltid gott som fan ut när de lagar mat inuti televisionapparaten 😏 Fuckin' 'ell, de slänger upp road kill, två pinjenötter och potatisblast på bordet...Fem minuter senare = galabankett. Blir så förbannad 😠 Barbra-CHAE 😑 Kanske hade gått bättre om de hade lagat mat i programmen istället för inuti TV:n liksom..men jag venne 😕 Redigerat 25 juli 2012 av CHAE
SadamJR Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Finns det alltså någon i sydafrikas lag som heter sister jane?
Naymari Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Polarens bäjb heter Ina och hon bör ju hålla sig undan mattor... Ptja, om hon inte skall flyga nånstans då förstås. Efter en halvtimme, fattade jag 😑
Micke H Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Fyfan vad trött jag är. Att ha tvättstugan när man återhämtar sig från feber är inte lätt. xD
Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 3-0 efter 20 minuter. Sydafrikas försvar gör inget rätt. Märkligt. Jag antar att de har ett monstruöst anfallsspel, eftersom de får vara med i OS.
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Fyfan vad trött jag är. Att ha tvättstugan när man återhämtar sig från feber är inte lätt. xD
Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Undrar vad Boork säger om att leda med 3-0 i fotboll...
SadamJR Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 3-0 efter 20 minuter. Sydafrikas försvar gör inget rätt. Märkligt. Jag antar att de har ett monstruöst anfallsspel, eftersom de får vara med i OS. Tror aldrig jag har sett den här kombinationen med ett så högt liggande försvar och en total oförmåga att sätta någon som helst press på motståndaren.
Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Tror aldrig jag har sett den här kombinationen med ett så högt liggande försvar och en total oförmåga att sätta någon som helst press på motståndaren. plus att det nästan ser ut som de vill ligga i en offside-hävande position hela tiden. håller inte riktigt med strömberg där, tycker flera av avblåsningarna varit tveksamma av denna anledning.
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 (redigerat) Vilket är längstah-favoritklädesplagget? 😕 'Kej, jag antar att ingen är så kreijsi som jag och längstahr fullt påklädd men kom igeeeen, någonting måste ni ju ha som favvoplagg när ni längstahr. Och "nej"; foliehatt räknas inte (ja, jag tittar på dig, Pico! 😠 Ej heller sjukt mycket brösthår. Nämner inga namn men...FIDDEN! 😠 ) Redigerat 25 juli 2012 av CHAE
Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Vilket är längstah-favoritklädesplagget? 😕 'Kej, jag antar att ingen är så kreijsi som jag och längstahr fullt påklädd men kom igeeeen, någonting måste ni ju ha som favvoplagg när ni längstahr. Och "nej"; foliehatt räknas inte (ja, jag tittar på dig, Pico! 😠 ) Ej heller sjukt mycket brösthår (Nämner inga namn men...FIDDEN! 😠 ) inte bara bröstet, även större delen av magen är bepälsad. ryggen är relativt ohårig dock. annars är det mysbyxor som gäller.
Zakyath Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 jag brukar väldigt ofta ha morgonrock på mig när jag längstar ☺️ har självfallet aldrig på den annars, tar av den om jag ska till on topic-forumet
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 inte bara bröstet, även större delen av magen är bepälsad. ryggen är relativt ohårig dock. annars är det mysbyxor som gäller. Err...okeeej. Thank you for sharing tho 😳😛 Mysbyxor alltså. Coolt! ☺️ jag brukar väldigt ofta ha morgonrock på mig när jag längstar ☺️ har självfallet aldrig på den annars, tar av den om jag ska till on topic-forumet 😄
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Själv har jag alltid jeans och någon skön gammal schleeeten tisha 🙂 Använder av ren princip, aldrig mysbyxor 😑 FERLIEHATT 😆 Dumstrut. 😕😳😲🙂🥰
CHAE Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Själv har jag alltid jeans och någon skön gammal schleeeten tisha 🙂 Använder av ren princip, aldrig mysbyxor 😑 [...] Strumpor är överkurs så det har jag aldrig när jag längstar.
Fidden Postat 25 juli 2012 Postat 25 juli 2012 Själv har jag alltid jeans och någon skön gammal schleeeten tisha 🙂 Använder av ren princip, aldrig mysbyxor 😑 Och jag använder i princip aldrig jeans förutom när jag ska ut bland folk. Så fort jag kommer hem, åker de av till förmån för mysbrallorna xD
Recommended Posts