Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Fatar ej 😑

Fast det gjorde jag nog iofs... de pratade äppelspråket och då hängde inte jag med

306843_10150920339421008_138023926_n.jpg

Hähä, det var faktiskt IRL-fniss på den

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

snart är det OS-fotboll. Och sen är det ännu mer OS-fotboll.

Det var ett tag sedan jag såg damfotboll, men jag vet att jag gillade Kosovare Asllani som fan. Hoppas hon är lika bra nu för tiden. För visst är hon med?

646.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får gräva bra djupt på aftonbladets sportsidor för att hitta något om damfotbollen... Jävla kuktidning. Bokstavligt talat alltså.

Finns det någon lämplig fittidning som man kan läsa istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får gräva bra djupt på aftonbladets sportsidor för att hitta något om damfotbollen... Jävla kuktidning. Bokstavligt talat alltså.

Finns det någon lämplig fittidning som man kan läsa istället?

XD

"Amelia"?

Fast jag venne... "Fittidning"...ptja....(Bild)googla gärna det ordet så får du se om du hittar något av vikt och värde 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag spenderat ungefär 3 timmar effektiv tid åt att spara företaget någonstans mellan 1,33 minuter och 6 minuter per dag i väntetid. GPO/loginscriptsoptimering på "Var vänlig skjut skallen av mig NU, tack!"-nivå.

Siffrorna beror lite på antal arbetsdagar per år och antal inloggningar som sker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag spenderat ungefär 3 timmar effektiv tid åt att spara företaget någonstans mellan 1,33 minuter och 6 minuter per dag i väntetid. GPO/loginscriptsoptimering på "Var vänlig skjut skallen av mig NU, tack!"-nivå.

Siffrorna beror lite på antal arbetsdagar per år och antal inloggningar som sker.

2_thumbs-up.jpg

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Största förtjänsten är givetvis inte den insparade tiden. Krävs ju liksom ett halvår för att nå break even på det där. Utan det är väl att man kanske förhindrar nå Batmanpremiär-liknande prylar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ånyo: stackars, staaaackars Memphy som måste läsa ikapp alla jävla rants 🙁 ... 😛😄

Har svårt att tycka synd om en tjomme som softar i Turkiet (eller var fan det nu var) med polarna. xD

Faktum är att det krävs en rant för just det!

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det finns ju två vägar att gå. Antingen delar man ut vapen till alla, eller så optimerar man loginscript.

Eller om man skall optimera det där så delar man ut vapen till en, sammankallar till möte i någon större sal och tjoff, så äre klart.

"dela ut till en" känns inte vara så jävla mycket delande.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Största förtjänsten är givetvis inte den insparade tiden. Krävs ju liksom ett halvår för att nå break even på det där. Utan det är väl att man kanske förhindrar nå Batmanpremiär-liknande prylar. xD

😛

Har svårt att tycka synd om en tjomme som softar i Turkiet (eller var fan det nu var) med polarna. xD

Faktum är att det krävs en rant för just det!

😠

Pico that 😑

Ja, det finns ju två vägar att gå. Antingen delar man ut vapen till alla, eller så optimerar man loginscript.

Helt klart är ju alternativ 1 mest enkelt 😑

Eller om man skall optimera det där så delar man ut vapen till en, sammankallar till möte i någon större sal och tjoff, så äre klart.

"dela ut till en" känns inte vara så jävla mycket delande.

TPB?

Link to comment
Dela på andra sajter

XD

"Amelia"?

Fast jag venne... "Fittidning"...ptja....(Bild)googla gärna det ordet så får du se om du hittar något av vikt och värde 🙂

Det mest intressanta OCH vulgära jag hittade, trots att safesearch var inaktiverat, var detta.

3447786819_19953406.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det mest intressanta OCH vulgära jag hittade, trots att safesearch var inaktiverat, var detta.

3447786819_19953406.jpg

Errr... 'Kej. Helt klart....udda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...