Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

är man dyslektiker om man läste "Februari än?"

Nä'rå, du är allas gullponke ändå

Annons
Postat

😑

effektivt gömställe! jag satt i säkert 10 sekunder och väntade på att en bild skulle dyka upp

Postat

effektivt gömställe! jag satt i säkert 10 sekunder och väntade på att en bild skulle dyka upp

😛😄

Postat

Först: Wtf... ? 😳

Sedan: AWESOME!! 😄😎

DERTHER

O'boy, this was kul!

Postat

Annars kan man alltid skapa ett okrypterat nät som heter... dlink och har admin/admin som login/lösen. Bravo.

Postat

Jag tror att det innebär att man kopplar sin mobil/MP3-spelare/whatever till sin dator via bluetooth. Det är alltså trådlöst. När nu någon försökte göra det med min dator så fick jag upp ett meddelande om det, och att mata in en kod på apparaten i fråga. Min dator ger alltså ifrån sig en kod som mobilen sen ska mata in, så att dom känner igen varandra. Sen kan man föra över låtar/foton/shit mellan enheterna.

Att någon försöker göra det med min dator är för att någon inte fattar att datorn dom försöker koppla upp sig emot inte är deras egna. xD Idioter.

That's why man inte har bluetooth igång

WERLK ERVER ERN ERDG ERND FERL ERNT A RERVER

Postat

Annars kan man alltid skapa ett okrypterat nät som heter... dlink och har admin/admin som login/lösen. Bravo.

Vad är det där för ett skumt inlägg?

Postat

That's why man inte har bluetooth igång

Fast jag har trådlöst tangentbord och mus till Macen som använder just det.

Postat

FERC PERLM

Nu kommer jag ju aldrig att sluta med det här 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.