Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nä tänkte mer på det där "nåt kul med hitler" 😆

Jag har suttit i över sju minuter och försökt att komma på något kul med Hitler. Det är fortfarande alldeles blankt. Hjälp mig!

mixtävling är en bra ide. ska kolla om jag har nåt liggandes vi kan använda.

Grymt! Här skulle det passa med en smiley med en stor tummenupp.

Postat

Jag har suttit i över sju minuter och försökt att komma på något kul med Hitler. Det är fortfarande alldeles blankt. Hjälp mig!

det är lite av en paradox det där.

Postat

fast det finns ju jättemånga fejkundertexter till den där undergångs filmen, plus att the dictator och säkert nåt med mel brooks var lite kul.

så, sätt igång nu!

Postat

Och nu är jag en mobbare i den där tråden. Fanskapet har uppenbarligen inget som helst minne av vad han sagt till mej.

förstår inte vad han håller på med. rackar ner hela längsta. ingen var ju direkt dum mot honom utan svarade bara mot dumheterna han skrev...

Postat

ske-å levererade! en god pizza på pizzeria dallas! gick ifrån lchf å höll på att svimma! 😮

so i was the one that killed the thread. 🙁

eller så kollar ni bara på os-krönika. 😄

...eller så inte. 🙁

ger manodepressiv ett ansikte....eller två. 😄🙁

hej 😕

Postat

gång är en lustig sport.

Det är lustigt att "jag har diarré och måste clencha rumpan och skynda mig till dass" kan bli en sport.
Postat

Morrn krapparna 😄

Hähä, slej dödade UT-tråden grovt 😆

Postat
-Välkommen till Skatteverket. Vad kan jag hjälpa till med?

-Hej, jag skulle vilja byta namn.

-Vad heter ni? Johan Hitler.

-Ja, då förstår jag att ni vill byta namn. Vad vill ni heta?

-Anders Hitler.

Postat

Hitler tyckte om te och kakor, och att skvallra med sin personal. Mustachen hade han för att han tyckte att den fick hans näsa att se lite mindre ut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.