Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

åschå dogh thråthfan...

8203897-portrait-of-funny-corpulent-man-with-bottle-and-bread-mouth-full-of-bread.jpg

Va f... Nu postar alla creepy bilder i längstah. Först MAH LAZER med sin päronsmilis och nu du.. Vart ska detta sluta 😮?

F ö "nej" den dog aldrig. Den är bara vilande 😑

Postat

Av allt att döma utifrån dina nya glajjer på din avatar så är det uppenbart, ja 😏😛

Jag KRÄVER att du byter tillbaka till de gamla hjärtformade omedelbart!

😏

Postat

Eller är det inte 1500?

Jopp. Efter 1500 inlägg får man joxa om den där texten 😑

Postat (redigerat)

😏

😆🥰

Förresten, hade inte MarcusRombo en likartad avatar? 😮

fantastiskt! allt jag har att säga.

...och med det uttlandet gjorde FSA sin (ö)kända "fuck you"-dans och there where mucho caramba. Nu till vädret... 😛

Redigerat av CHAE
Postat

undrar när henber kör sin "jag är säker på att alla på forumet kommer stå utanför min dörr en dag för att ge mig bonnastryk"-grej.

Postat

Det ringde någon slags försäljare till min mobil idag när jag satt på Vårdcentralen. Vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer men hon ville iallafall sälja kalsonger till mig och ville veta min storlek.

Det satt en hyfsat snygg tjej framför mig. Jag borde sagt "XTRA LARGE" med manlig röst.

Postat

I Sverige är man byxmyndig vid 15

Du står i beroendeställning till en moderator, så det spelar ingen roll...

eller om det var missionärsställning...

Postat

Det ringde någon slags försäljare till min mobil idag när jag satt på Vårdcentralen. Vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer men hon ville iallafall sälja kalsonger till mig och ville veta min storlek.

Det satt en hyfsat snygg tjej framför mig. Jag borde sagt "XTRA LARGE" med manlig röst.

XD

2_thumbs-up.jpg

Postat

I Sverige är man byxmyndig vid 15

Oh crap.. jag är totalkörd 🙁

Postat

eeeeeh...

what? 😆

Nejje...

Wat8.jpg

...heter det. Sådeså!

XD

Postat
F ö visste inte jag att du är moderator 😉

Inte jag heller 😉

Postat

undrar när det kommer en studiorelaterad tråd som väcker intresse av UT's och dansbandstrådens kaliber?

Baronessans presentation-tråd var ju tämligen studiorelaterad i och med att hon höll på med musik...och så...såattehh...menneh... annars... ptja, finns nog en hel del att välja bland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.