Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

åschå dogh thråthfan...

8203897-portrait-of-funny-corpulent-man-with-bottle-and-bread-mouth-full-of-bread.jpg

Va f... Nu postar alla creepy bilder i längstah. Först MAH LAZER med sin päronsmilis och nu du.. Vart ska detta sluta 😮?

F ö "nej" den dog aldrig. Den är bara vilande 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😏

😆🥰

Förresten, hade inte MarcusRombo en likartad avatar? 😮

fantastiskt! allt jag har att säga.

...och med det uttlandet gjorde FSA sin (ö)kända "fuck you"-dans och there where mucho caramba. Nu till vädret... 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det ringde någon slags försäljare till min mobil idag när jag satt på Vårdcentralen. Vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer men hon ville iallafall sälja kalsonger till mig och ville veta min storlek.

Det satt en hyfsat snygg tjej framför mig. Jag borde sagt "XTRA LARGE" med manlig röst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ringde någon slags försäljare till min mobil idag när jag satt på Vårdcentralen. Vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer men hon ville iallafall sälja kalsonger till mig och ville veta min storlek.

Det satt en hyfsat snygg tjej framför mig. Jag borde sagt "XTRA LARGE" med manlig röst.

XD

2_thumbs-up.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

undrar när det kommer en studiorelaterad tråd som väcker intresse av UT's och dansbandstrådens kaliber?

Baronessans presentation-tråd var ju tämligen studiorelaterad i och med att hon höll på med musik...och så...såattehh...menneh... annars... ptja, finns nog en hel del att välja bland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...