Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

😉

Jag har inget riktigt bra svar på det. Det är en internet meme som jag fastnat för.

Den påminner om "This is Sparta!", typ oväntad stark aggression över något, fast den har lite mer wat över sig.

Jaså jaha jomen dåså. Carry on 😑

Jag sökte FAKTA och jag fann den 🙂

F ö den där wat-bilden wart (hähä get it?) jävligt creepy 😳😱🙁😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Min första mobil var en Ericsson GH 388 i början av 1999. Tänka sig, antennen gick att byta ut mot en transparent med blå UV-lampa som lyste när den jobbade.

ericsson_gh388_02.jpg

Den gled ur en byxficka (ja, jag hade ett par shorts som jag flertalet gånger tappade grejer ur) på en buss - och trots att jag märkte att jag inte fick med telefonen när jag klivit ur bussen hann jag inte hejda chauffören som körde iväg.

Den ersattes med nämnda Nokia 3330

nokia-3330.jpg

...som jag hade fram till 2005, då jag skaffade en SonyEricsson W800 (Wow! Det var en mobil, en mp3-spelare och en liten digitalkamera i ett).

site-97-article-177-20080313140325.jpg

Den hade jag länge, tills iPhone 4 kom.

iphone4.jpg

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Min första mobil var en Ericsson GH 388 i början av 1999.

Den gled ur en byxficka (ja, jag hade ett par shorts som jag flertalet gånger tappade grejer ur) på en buss - och trots att jag märkte att jag inte fick med telefonen när jag klivit ur bussen hann jag inte hejda chauffören som körde iväg.

Den ersattes med nämnda Nokia 3330 som jag hade fram till 2005, då jag skaffade en SonyEricsson W800 (Wow! Det var en mobil, en mp3-spelare och en liten digitalkamera i ett).

Den hade jag länge, tills iPhone 4 kom.

Missförstod (givetvis) först och undrade om det var någon annans byxficka den gled ur och att du helt sonika tog den där mobilen. Sedan läste jag en gång till och hajade grejen 😑

För när man tänker på det så "Linus nähää inte den hedersknyffeln... Han är ju all around en good guy och skulle aldrig, aldrig någonsin göra någonting sådant"

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Min första mobil var en Ericsson GH 388 i början av 1999.

Den gled ur en byxficka (ja, jag hade ett par shorts som jag flertalet gånger tappade grejer ur) på en buss - och trots att jag märkte att jag inte fick med telefonen när jag klivit ur bussen hann jag inte hejda chauffören som körde iväg.

Den ersattes med nämnda Nokia 3330 som jag hade fram till 2005, då jag skaffade en SonyEricsson W800 (Wow! Det var en mobil, en mp3-spelare och en liten digitalkamera i ett).

Den hade jag länge, tills iPhone 4 kom.

PRYLBÖG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart är Micke!!!??? 🙁 :( 🙁 :(

Nej just det, han är ju sjuk. Sorry broh. Sov vidare nu 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag står och håller i ett elstängsel samtidigt som jag läser tråden.

😆

Men vad du än gör: Don't mention the war!!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror det. 😕

1320452774001.png

Det här är nog min favorit.

n725075089_288918_2774.jpg

HELVETE vad läskig! 😮🙁

Med tanke på att nazism redan har tagits upp så skulle jag säga att det är lite försent för det. xD

...och att posta en bild på Hitler är förmodligen helt kontraproduktivt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har köpt mig en paj och en påse chips.

IKVÄLL SKA DET SVULLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heda

FAKTA... nej fan jag MÅSTE sluta upp det HÄR nu... 😠

Herrå hare Grahn 😄

Holy crap! Jag visste inte att Nay drack akffe! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har köpt mig en paj och en påse chips.

IKVÄLL SKA DET SVULLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heda

Fuck, jag var helt övertygad om att det var Pazo som skrev det där tills jag läste CHAEs svar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gnatt.. tv sen sova sen jobba sen tjöta sen tv sen sova sen jobba sen tjöta sen tv sen sova och där nån gång om fyra-femhundra år så äre väl fredag igen så man kan fokusera på att jobba hemma, tjöta, sen tv sen sova, jobba hemma, tjöta, sen tv sen sova... FML.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck, jag var helt övertygad om att det var Pazo som skrev det där tills jag läste CHAEs svar. xD

Jag förstår det! 😄

..äsch. Är på skithumör så tänkte svulla å kolla på film...istället för att vara på skithumör! 😳

Det är allt för sällan det svullas här kan jag säga.

men HEDA!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gnatt.. tv sen sova sen jobba sen tjöta sen tv sen sova sen jobba sen tjöta sen tv sen sova och där nån gång om fyra-femhundra år så äre väl fredag igen så man kan fokusera på att jobba hemma, tjöta, sen tv sen sova, jobba hemma, tjöta, sen tv sen sova... FML.

...och dricka GT och Jäger.

Gonatt Pico!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det händer till och från. När jag är trött allmänt eller på människor oftast.

Dricker du kaffe när du är trött på människor? Måste ju bli en cirkus 6 miljarder koppar om dagen, minst. Man kan ju irritera sig på mänskligheten flera gånger på ett dygn.

...och dricka GT och Jäger.

Gonatt Pico!

Nepp, lutar mot att inhandla en flarra Lagavulin till helgen. Dock är det inget man drar i sig så där för att känna nåt buzz. För dyrt och för gott för det. xD

Man = jag. Kvinna = Jane.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...