Pazo Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Var det idag du skulle cykla 10 mil? Nä, var igår. orkade bara 7.7mil 2
SadamJR Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Streptokocker har jag tydligen. Hur länge blev du sjukskriven?
CHAE Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Nämen wtf?!? Det här blir bara mest pinsamt ju längre tiden går. Grabbfan skämmer ju ut sig
SadamJR Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Nämen wtf?!? Det här blir bara mest pinsamt ju längre tiden går. Grabbfan skämmer ju ut sig Förstår inte riktigt vad han menar. Ska han lägga upp en test som han vill ha respons på, eller vill han ha respons innan testet. Det är väl hursomhelst alldeles utmärkt att detta reds ut, eller?
CHAE Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Förstår inte riktigt vad han menar. Ska han lägga upp en test som han vill ha respons på, eller vill han ha respons innan testet. [...] Nästintill maniskt bekräftelsebehov... eller? Ptja, det är ju möjligt. I vilket fall som helst så följer jag din UT-tråd 🙂 Den har potential att bli matig 😛
slejnard Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 mornmornmorn. ser att nya trådar har skapats. får bli en kaffe på det å sedan till skellefteå på endagsutflykt.
CHAE Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 mornmornmorn. ser att nya trådar har skapats. får bli en kaffe på det å sedan till skellefteå på endagsutflykt. He fint i Ske-å. Skelleftehamn också 🙂 Jåh 😑
slejnard Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 He fint i Ske-å. Skelleftehamn också 🙂 Jåh 😑 så du har vart i de trakterna....schuuuuuuuuuu 😑
CHAE Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 (redigerat) så du har vart i de trakterna....schuuuuuuuuuu 😑 Jåhmenvisst 😑 Det var visserligen några år sedan menneeh * * * Trollololollade lite 😑 Redigerat 23 juli 2012 av CHAE
Fidden Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 (redigerat) Overkill har varit lite produktiv. Fegt att kompromissa med enhandsvapen dock, men annars bra. edit: glömde länk Redigerat 23 juli 2012 av Fidden
Micke H Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Hur länge blev du sjukskriven? Det vet jag inte. Jag har fått pencillin, ska tydligen börja verka väldigt snabbt. Så snart jag är på benen igen så börjar jag jobba igen antar jag.
Zakyath Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel ....
SadamJR Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel .... Svensk sjukvård anställer vem som helst.. wink, wink...
Naymari Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Att blanda i hallon i sockerkaka blev skitgott. Nay's tip of the dey
Fidden Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel .... Är inte körtelfeber en såndär sjukdom som kan ligga latent och bryta ut lite då och då?
Zakyath Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Är inte körtelfeber en såndär sjukdom som kan ligga latent och bryta ut lite då och då? ja, jag skulle väl tro det själv, men inte enligt personalen på de vårdcentraler jag varit på. man får det en gång, sen ska man inte drabbas igen. deras ord.
SadamJR Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Är inte körtelfeber en såndär sjukdom som kan ligga latent och bryta ut lite då och då? Och som man dör av knall och fall?
Fidden Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 ja, jag skulle väl tro det själv, men inte enligt personalen på de vårdcentraler jag varit på. man får det en gång, sen ska man inte drabbas igen. deras ord. ja men det säger ju inte emot vårdcentralen om du haft det hela tiden men det bara märks när du har nedsatt immunförsvar. Då har du ju bara haft det en gång.
Recommended Posts