Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nämen wtf?!?

Det här blir bara mest pinsamt ju längre tiden går. Grabbfan skämmer ju ut sig

Förstår inte riktigt vad han menar. Ska han lägga upp en test som han vill ha respons på, eller vill han ha respons innan testet. Det är väl hursomhelst alldeles utmärkt att detta reds ut, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt vad han menar. Ska han lägga upp en test som han vill ha respons på, eller vill han ha respons innan testet. [...]

Nästintill maniskt bekräftelsebehov... eller?

Ptja, det är ju möjligt. I vilket fall som helst så följer jag din UT-tråd 🙂 Den har potential att bli matig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

mornmornmorn.

ser att nya trådar har skapats.

får bli en kaffe på det å sedan till skellefteå på endagsutflykt.

He fint i Ske-å. Skelleftehamn också 🙂

Jåh 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel ....

Link to comment
Dela på andra sajter

hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel ....

Svensk sjukvård anställer vem som helst.. wink, wink...

Link to comment
Dela på andra sajter

hm jag litar inte på svenska vårdcentraler.. enligt dem har jag fått körtelfeber vid tre tillfällen, varje gång har jag fått förklarat för mig att man endast kan få det en gång, och de två senare gångerna har de sagt att de som diagnoserat mig tidigare har haft/gjort fel ....

Är inte körtelfeber en såndär sjukdom som kan ligga latent och bryta ut lite då och då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte körtelfeber en såndär sjukdom som kan ligga latent och bryta ut lite då och då?

ja, jag skulle väl tro det själv, men inte enligt personalen på de vårdcentraler jag varit på. man får det en gång, sen ska man inte drabbas igen. deras ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, jag skulle väl tro det själv, men inte enligt personalen på de vårdcentraler jag varit på. man får det en gång, sen ska man inte drabbas igen. deras ord.

ja men det säger ju inte emot vårdcentralen om du haft det hela tiden men det bara märks när du har nedsatt immunförsvar. Då har du ju bara haft det en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...