Micke H Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 I ett annat forum så skulle man i MS Paint rita sin sexdebut. Mitt bidrag:
Memphis Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag som hade gått och blivit trött och allt! Så råkar jag se att en kompis på fejjan frågar efter mattehjälp och dirigerar frågan till mig genom en taggning. Eftersom jag tycker matte är kul blir jag lite excited (sjukt lame eg.) och löser uppgiften som fan! Nu är jag tokpigg... ska upp om 6 och en halv timma... 😄
debatt Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Syrrans jycke säjer aldrig ett ljud. Kommer man dit blir han så glad att han nästan kastar sej över en men han är knäpptyst hela tiden. Nästan spöklikt. Det kanske är en sån här? Den enda hundras i världen som inte kan skälla. En Basenji. http://www.basenji.se/bild/omrasen2.jpg
debatt Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 I ett annat forum så skulle man i MS Paint rita sin sexdebut. Mitt bidrag: Hur uttalas M'key? "Emkejj" eller? Jag har aldrig hört någon säga det i verkligheten.
SadamJR Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Det kanske är en sån här? Den enda hundras i världen som inte kan skälla. En Basenji. http://www.basenji.se/bild/omrasen2.jpg Nä, han kan skälla, han gör det bara inte. Han ser ut så här.
debatt Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Nä, han kan skälla, han gör det bara inte. Han ser ut så här. Också Afrikan precis som Basenjin. Lite likt.
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag laddar min mobiltelefon nu, Grahn. Va GOTT! 😮 VEM VARE!?! 😠 De va INTE JAG!! 😠 ja e oskyldig... 😑
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Vet ni vad? Nu håller landstinget på att lägga ned ambulansen i vissa inlandskommuner för att spara in pengar. Men samtidigt håller dom på att satsa på kulturen istället. VA ÄRE FÖR JÄVLA SÄTT?? 😠 Det blir ju bara värre och värre i detta skitland. 😑
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Grahn! Vad sägs om en spontanresa till: ☺️ Dit ska ja flytta.. 😑
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 (redigerat) Bajslandet Sverige.. 😠 Redigerat 18 oktober 2011 av Neosus
debatt Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Avföringsnation De kan ju inte "lägga ned" ambulanstransporterna? Seriöst? Hur ska de utan bil eller hälsa för bil komma in? Taxi? Det är ju inte kulturens fel. Det är andra grejer de borde stävja.
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Avföringsnation De kan ju inte "lägga ned" ambulanstransporterna? Seriöst? Hur ska de utan bil eller hälsa för bil komma in? Taxi? Det är ju inte kulturens fel. Det är andra grejer de borde stävja. Umeå ska dom få fler ambulanser istället. Jag fattar ingenting. Jo dom borde omorganisera där i landstinget.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Idag träffade jag en annan tjej med stora tuttar som var jätteglad. 🙂
SadamJR Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Idag träffade jag en annan tjej med stora tuttar som var jätteglad. 🙂 Praqta om att va betuttad.
Neosus Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Idag träffade jag en annan tjej med stora tuttar som var jätteglad. 🙂 va GOTT! 😮
debatt Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag älskar hösten. Idag träffade jag en annan tjej med stora tuttar som var jätteglad. 🙂 Spelar humöret in?
Recommended Posts