Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Såg det sen. Ska ni mixa själva eller skicka det till nån?

Nej, samma killar som spelar in ska även mixa det. ☺️

Jag är fan sugen som fan på att lägga upp en länk på det som vi gjort för det är så jävla bra. xD Men jag ska hålla mig i skinnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs. Känns ändå jävligt värt att få nån som kan att göra sånt där.

Mvh, kille vars band mixade sin EP själva

Det kände vi också. Vi är definitivt inte okunniga om sånt, men jag tror definitivt det är bättre att en utomstående gör det. Och dessutom en utomstående som har vart med och spelat in allt och därigenom har stenkoll på vilka vi är och det sound vi är ute efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade tänkt damma, dammsuga och dammtorka, men tror nog inte jag pallar att dammtorka...

dammar gör jag mest hela ti'n utan att behöva tänka på't. men det är sant, då är det bra att dammsuga och dammtorka efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

dammar gör jag mest hela ti'n utan att behöva tänka på't. men det är sant, då är det bra att dammsuga och dammtorka efteråt.

Fidden goes allmoge-hennafru 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi någon juriststudent på forumet?

Kom precis på en affärsidé, med tanke på den där spermadrickande kocken som var på tapeten för någon vecka sedan.

Någon borde regga företagsnamnet "ljudombudsmannen" och dammsuga musikbranchen på låtar och remixer som innehåller samples som dom stulit. det borde man kunna tjäna pengar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi någon juriststudent på forumet?

Kom precis på en affärsidé, med tanke på den där spermadrickande kocken som var på tapeten för någon vecka sedan.

Någon borde regga företagsnamnet "ljudombudsmannen" och dammsuga musikbranchen på låtar och remixer som innehåller samples som dom stulit. det borde man kunna tjäna pengar på.

kramer_528_poster.jpg

You're Batman!

Link to comment
Dela på andra sajter

>Någon borde regga företagsnamnet "ljudombudsmannen" och dammsuga musikbranchen på låtar och remixer som innehåller samples som dom stulit. det borde man kunna tjäna pengar på.

kanske min kroniska sömnbrist som talar men, va?

Link to comment
Dela på andra sajter

>Någon borde regga företagsnamnet "ljudombudsmannen" och dammsuga musikbranchen på låtar och remixer som innehåller samples som dom stulit. det borde man kunna tjäna pengar på.

kanske min kroniska sömnbrist som talar men, va?

Kolla här först

Det kan finnas en marknad för Fiddens företag 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

>Någon borde regga företagsnamnet "ljudombudsmannen" och dammsuga musikbranchen på låtar och remixer som innehåller samples som dom stulit. det borde man kunna tjäna pengar på.

kanske min kroniska sömnbrist som talar men, va?

ja alltså, det finns en tokstolle som kallar sig bildombudsmannen (han är ingen riktig ombudsman) som skickar fakturor till folk för att de använder bilder på sina hemsidor/bloggar som de googlat fram och således inte äger rättigheterna till.

Link to comment
Dela på andra sajter

åh! ja, det låter som en god idé. själv ska jag satsa på mitt opiumfält istället dock. där snackar vi slantar.

ja alltså, det finns en tokstolle som kallar sig bildombudsmannen (han är ingen riktig ombudsman) som skickar fakturor till folk för att de använder bilder på sina hemsidor/bloggar som de googlat fram och således inte äger rättigheterna till.

ja NU förstår jag helt

kör på!

Link to comment
Dela på andra sajter

dammar gör jag mest hela ti'n utan att behöva tänka på't. men det är sant, då är det bra att dammsuga och dammtorka efteråt.

Sitter här och funderar på vad det är som är kul och finurligt med vad du skrev. Inser att du kanske faktiskt har skrivit ett normalt inlägg?

Edit: Så jävla trög är jag

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Jackie-Chiles1.jpg

1300044776986.jpg

Sitter här och funderar på vad det är som är kul och finurligt med vad du skrev. Inser att du kanske faktiskt har skrivit ett normalt inlägg?

Edit: Så jävla trög är jag

XD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...