Pico Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 mayhen om jag får be men grattis då, gubbkärring. Tack själv, jävla h... Hera? 😳
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Vi fick precis fakturan på sånginspelningen vi gjorde till skivan. Gick löst på 14.000... xD Tur att man är fem som delar på kostnaden.
SadamJR Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Mm... Fast iofs; Sadam och Grahn styrde upp det här på ett skönt sätt ☺️ Hur då? Blev jag fö just kallad för skinkryttare? Tror jag måste gå över den uslingen med mitt spanskrör...eh...
Fidden Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Vi fick precis fakturan på sånginspelningen vi gjorde till skivan. Gick löst på 14.000... xD Tur att man är fem som delar på kostnaden. körde ni mycket stämsång eller? annars tycker jag gott att leadsångaren ska stå för hela kalaset.
CHAE Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Vi fick precis fakturan på sånginspelningen vi gjorde till skivan. Gick löst på 14.000... xD Tur att man är fem som delar på kostnaden. ...eller så skickar man ut dig på gatan med en purjolök, en burk majonnäs och varma ögon så har ni igen den där summan in no time 🙂
CHAE Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Hur då? Blev jag fö just kallad för skinkryttare? Tror jag måste gå över den uslingen med mitt spanskrör...eh... Du vart skitförbannad, kallade alla, på sant Valle-manér, alla för fjollor 😛 Jepp, det blev du 😮 "spanskrör"...wtf? 😳 Borde vi vara rädda? 😮
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 körde ni mycket stämsång eller? annars tycker jag gott att leadsångaren ska stå för hela kalaset. Ja, mycket stämsång. Men annars så delar vi på allt. Vi delade på det när vi spelade in trummor så varför skulle vi inte dela på det nu? Och vi kommer dela på det när vi re-ampar gitarrer/bas, när vi spelar in keyboard, när vi sätter på en groupie i kontrollrummet, etc.
Neosus Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 ...eller så skickar man ut dig på gatan med en purjolök, en burk majonnäs och varma ögon så har ni igen den där summan in no time 🙂 Jag skulle betala vad som helst för Mickes purjolök.. 😄 Eller ja alltså.. vänta nu. 😕🤪
Fidden Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 nu blev det en fullgod trollnivå på min föredetta light-trollning.
Naymari Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Vi fick precis fakturan på sånginspelningen vi gjorde till skivan. Gick löst på 14.000... xD Tur att man är fem som delar på kostnaden. Hur lång tid var ni i studion? För sånginspelningen då.
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 ...eller så skickar man ut dig på gatan med en purjolök, en burk majonnäs och varma ögon så har ni igen den där summan in no time 🙂 Det kanske funkade för din mamma, men det betyder inte att jag vill pröva det. Hur lång tid var ni i studion? För sånginspelningen då. Nu ska vi se...fyra dagar tror jag det blev sammanlagt. Alltså 32 timmar vi betalade för. Jag skulle betala vad som helst för Mickes purjolök.. 😄 Eller ja alltså.. vänta nu. 😕🤪 Du behöver inte betala, du kan få min purjolök gratis. 🥰
CHAE Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 körde ni mycket stämsång eller? annars tycker jag gott att leadsångaren ska stå för hela kalaset. Jepp. Micke har t o m postat exempel på det här i längsta 🥰 nu blev det en fullgod trollnivå på min föredetta light-trollning. There we go 😄 Det kanske funkade för din mamma, men det betyder inte att jag vill pröva det. 😄😛
Naymari Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Det kanske funkade för din mamma, men det betyder inte att jag vill pröva det. Nu ska vi se...fyra dagar tror jag det blev sammanlagt. Alltså 32 timmar vi betalade för. 437:- i timmen? vore det inte enklare om ni gjorde en deal med studion om hela plattan? Betala i timmen kan väl oftast bli mycket dyrare 😱 Jag insåg precis att mina priser är ett kap. Men sen är jag inte fullt proffisionell och äger ingen fullgod studio xD
Overkill Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 nu light-trollade jag i bastråden, om nu folk bryr sig längre xD Bastråden?
Naymari Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Jepp. Micke har t o m postat exempel på det här i längsta 🥰 Where? 😲
Overkill Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Vi fick precis fakturan på sånginspelningen vi gjorde till skivan. Gick löst på 14.000... xD Tur att man är fem som delar på kostnaden. Jävlar! Hur många timmar var det?
Overkill Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 (redigerat) körde ni mycket stämsång eller? annars tycker jag gott att leadsångaren ska stå för hela kalaset. Håller med. Annars så får ni stämma hen. 😛 Edit: Lägger till smiley för Frekvensspektrumanalysators skull. Redigerat 22 juli 2012 av Overkill
Pico Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 nu blev det en fullgod trollnivå på min föredetta light-trollning. xD
CHAE Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 (redigerat) Where? 😲 Palla orka leta efter nu... Här 🥰 Your browser does not support the HTML5 audio tag Badbolls-basisten är awesome! Redigerat 22 juli 2012 av CHAE
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 437:- i timmen? vore det inte enklare om ni gjorde en deal med studion om hela plattan? Betala i timmen kan väl oftast bli mycket dyrare 😱 Jag insåg precis att mina priser är ett kap. Men sen är jag inte fullt proffisionell och äger ingen fullgod studio xD Jag tror det var typ 370 i timmen. Men det var mycket efterredigering och så. Njae, i just det här fallet var timpriset det bästa för oss. Vi gjorde upp en väldigt strikt plan för allting, beräknade precis hur lång tid allting skulle ta. Bara det faktum att vi spelar in gitarrerna och basen på egen hand sparar oss ofantligt mycket pengar.
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Jävlar! Hur många timmar var det? Skrev det tidigare. 32 timmar. Jepp. Micke har t o m postat exempel på det här i längsta 🥰 Jaha, du menar fyllesången. xD
Naymari Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Palla orka leta efter nu... Här Your browser does not support the HTML5 audio tag Badbolls-basisten är awesome! Hostningarna i början 😆 Men nice!^^ Så jävla metal med en sån kör 🥰
CHAE Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 (redigerat) 😆 @ Står det inte att du får så brukar det i stort sett alltid betyda att du inte får. Härifrån. En tråd som f ö jag tippar kan ta eld och gå åt helvete i en framtid nära oss 😮🙂 Redigerat 22 juli 2012 av CHAE
Naymari Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Jag tror det var typ 370 i timmen. Men det var mycket efterredigering och så. Njae, i just det här fallet var timpriset det bästa för oss. Vi gjorde upp en väldigt strikt plan för allting, beräknade precis hur lång tid allting skulle ta. Bara det faktum att vi spelar in gitarrerna och basen på egen hand sparar oss ofantligt mycket pengar. Aha, okej. Nice! 🙂
Micke H Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Hostningarna i början 😆 Men nice!^^ Så jävla metal med en sån kör 🥰 Vår fyllekör som vi spelade in för att trolla vår trummis. xD
SadamJR Postat 22 juli 2012 Postat 22 juli 2012 Palla orka leta efter nu... Här 🥰 Your browser does not support the HTML5 audio tag Badbolls-basisten är awesome! 370 spänn i timmen för det där?
Recommended Posts