Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"Jag beklagar verkligen massakern i Denver och lider med anhöriga men ytterligare reglering minskar inte våldet. Titta på länder med strikta lagar såsom Norge, Storbritannien eller Frankrike. Det inträffar dödsskjutningar där också."

Men inte alls i samma omfattning. Vapenförekomsten i sverige och finland är nästan lika hög som i usa men här är det i huvudsak jägare och tävlingsskyttar som har vapen, vilket gör det betydligt svårare för "knäppgökar" att få tag i dom. Nu har det ju varit ett par knäppgöksskjutningar i finland på senare år, men diskussionen efter dessa har blivit en helt annan än den blir i usa efter en sån händelse där man bara kör samma till intet ledande argument mellan samma fallanger i repris. Dessutom har man i usa en vapenlobby som propagerar för att alla har rätt att bära vapen, och helst utan nån kontroll alls.

Det som hände i norge var en terroristhandling och därför något helt annorlunda.

Annons
Postat

Fan vad många som heter "veteran" och "medlem" nu för tiden. 🤪

Aaa 😮

Postat (redigerat)

Nu är tempen nere på 37,8, med Alvedon i kroppen. Skönt att veta att Alvedon faktiskt har börjat hjälpa.

Äsch fan också... det gick åt helvete med bilden...

Anyways, härligt micke! 😄

Redigerat av CHAE
Postat

http://www.youtube.com/watch?v=ItZyaOlrb7E

Har kollat på den här igen, så jävla skön! xD

205295_434164823295548_2098375654_n.jpg

Favoriter i repris 🙂

Dansbandstråden är nog det bästa exemplet på totalt tomtuggande jag har sett på länge. Valle har aldrig varit så lycklig.

Det är helt otroligt 😳

Postat

Måste min jävla granne verkligen borra nu av alla tillfällen? Känns som om han borrar rätt in i huvudet på mig....

Postat (redigerat)

Varför har man försökt göra bättre versioner än den här?

Det är ju uppenbart omöjligt.

http://www.youtube.com/watch?v=G4v1hAnfy1I

😄

Måste min jävla granne verkligen borra nu av alla tillfällen? Känns som om han borrar rätt in i huvudet på mig....

🙁😠

Det är ju tamigfan comhem-damerna som sitter och käkar vid 0:27!

😆

Yep'r, där på "Ye Old Bendover Taverne"

Jag fucking hatar ordet "hen".

Då är vi två 😏

Du och jag Micke. Du och jag 🥰

Redigerat av CHAE
Postat

Varje gång jag ser ordet "hen" i dansbandstråden tappar jag intresset att läsa vidare. xD

Jag behöver inte det ordet för att tappa intresset i den tråden 🙂

• Gilla 2
Postat

Jag fucking hatar ordet "hen".

Det finns inget jävla hen.

Vill man vara mitt emellan för man nöja sig med tösapåg. 😠

Jag gör en låt som låter läskigt mycket som muse. Fast sämre. 😑

Postat

Det finns inget jävla hen.

Vill man vara mitt emellan för man nöja sig med tösapåg. 😠

Jag gör en låt som låter läskigt mycket som muse. Fast sämre. 😑

Nu jävlar rage:ar Nay. Nu är det klippt! 😠

😆 @tåsapåg

F ö heter det "Pågatågen" och inget annat 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.