Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vadå annars? 😠

Pico phone home tooo, damn it!

😆🥰

tror jag börjar sabba min hörsel... högtalarna gick inte att dra högre men jag tyckte det var för lågt 🙁 blir tystnad i ett tag framöver...

det gäller att ta det lugnt! men jag börjar med tystnaden först imorgon!

Mmm, det där låter allvarligt 🙁 Nu får du som sagt var softa, m'kay.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, det där låter allvarligt 🙁 Nu får du som sagt var softa, m'kay.

Håller med och jag själv skulle nog inte vänta till imorgon. Bara vila öronen nu, inte direkt så man sitter och har mjölköron.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu till en av livets svåra frågor. Vilka chips ska man köpa 😕

Köp inte denna påse bara.

chips-double-cheese-chili-big.png

De första chipset smakade ganska gott (men det gör väl de flesta chips) när de erbjöd smakprov i butiken.

När man väl åt några stycken kände man hur obehagligt de smakade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller egentligen minns jag att jag tror att jag glömt... vilket borde betyda att jag vet inte om jag svarat Fidden. Fast vad vet jag? Det är ju det som är frågan och jag minns inte svaret. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp inte denna påse bara.

chips-double-cheese-chili-big.png

De första chipset smakade ganska gott (men det gör väl de flesta chips) när de erbjöd smakprov i butiken.

När man väl åt några stycken kände man hur obehagligt de smakade.

Dom har jag ätit några gånger, jag tycker dom är rätt goda.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu när du ändå nämnde mitt namn, kan jag berätta en ganska märklig och helt sann sak.

när linus postade den där nyheten på facebook om bioskjutningen hade jag nästan laddat ner hela "God bless america".

Fattade inte hur spooky det var förrän nu när jag kollade på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu när du ändå nämnde mitt namn, kan jag berätta en ganska märklig och helt sann sak.

när linus postade den där nyheten på facebook om bioskjutningen hade jag nästan laddat ner hela "God bless america".

Fattade inte hur spooky det var förrän nu när jag kollade på den.

Jo, det blir lite läskigt när man nämner ditt namn. 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

ja alltså, de skjuter en massa random folk i en biograf i filmen.

Oh right. Jag snackade om South Park-skaparna på jobbet tidigare i veckan och om hur de kommenterat Columbine och att det är en sån grej som ligger nära till hands för folk i Colorado. Var också lite scary. Därav Eric C tidigare. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skall jag kolla film och det blir inte Scary movie för det törs jag inte. Om jag uppnår stadiet 'drängfylla' så blire lätt Emil i Lönneberga senare menneh, det känns ärligen mer som en Big Lebowski-afton då jag har svårt att fixa mig en White Russian.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh right. Jag snackade om South Park-skaparna på jobbet tidigare i veckan och om hur de kommenterat Columbine och att det är en sån grej som ligger nära till hands för folk i Colorado. Var också lite scary. Därav Eric C tidigare. xD

Shit, pico! Detta är ett tecken. Ska vi börja scanna marknaden efter varsin AK47? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...