Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad har du råkat ut för Micke?

Han är drabbad av 39 graders discofeber.
Postat

Två filmer på burken vid 9, american gangster och i am a legend. Vilken är bäst.

American Gangster

Postat (redigerat)

Har inte sett filmerna, men enligt filmtipset.se borde jag tycka att American Gangster är en 4:a och I Am Legend en 3:a.

EDIT: The Scorpion King 2 går samtidigt på TV6 och den borde jag tycka är en 1:a. 😄

Redigerat av Linus
Postat

Törs jag tala om att jag sitter och smuttar brewski? Ptja, tydligen gör jag det. xD

Oh...

My...

Gawd....!

Och när kommer jägern fram?

XD

Om man skulle steka på några eggy weggs.

Do it!

Postat

Och när kommer jägern fram?

Brukar kalla min lilleman. Han ser alltid så rädd, snopen och förvånad ut när han får komma fram. Förvisso inget svar på din fråga utan mer bara lite allmän info...
Postat

Brukar kalla min lilleman. Han ser alltid så rädd, snopen och förvånad ut när han får komma fram. Förvisso inget svar på din fråga utan mer bara lite allmän info...

Carlos.jpg

Postat

"Signalement; kal, rädd, snopen, förvånad och ett riktigt jävla kukhuvud!"

Oh yes, that's our Pico 🥰

Postat

Halva flaskan kvar?

Postat

Pico spenderar en dag på stranden...

i-5311e04e58f64798e928cc30fcca6d6b-Cerro-Azul_larger_17-9-2009.JPG

XD

Jahaaa... annars hade jag trott att det vart E.T's solkänslige brorsa 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.