Linus Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Det var inte alls så dumt. Ska det inte va trummor oxå? Jo, men jag tyckte inte det var viktigt att göra en hel produktion. Ville bara göra ackord och baslinje lite snabbt.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jo, men jag tyckte inte det var viktigt att göra en hel produktion. Ville bara göra ackord och baslinje lite snabbt. En hel produktion vore att föredra.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Nu har jag druckit en och en halv liter vatten under morgonen för att bli av med huvudvärken men inte har det hjälpt. Och om en dryg timma ska jag spela fotboll.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Nu har jag druckit en och en halv liter vatten under morgonen för att bli av med huvudvärken men inte har det hjälpt. Och om en dryg timma ska jag spela fotboll.
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Hej längstah! 😄 Jeflar vad Skillnader mellan DAW-tråden gick åt helvete 😆 Nu: utflükt ffs! Herrå!
joachime Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jeflar vad Skillnader mellan DAW-tråden gick åt helvete 😆 Inte försent att ändra på. Vad tycker ni den borde avslutas med?
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Inte försent att ändra på. Vad tycker ni den borde avslutas med? Nåt mied hitler vore kul.
Linus Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Inte försent att ändra på. Vad tycker ni den borde avslutas med? En ljudfil med 150-200dB dynamik.
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Inte försent att ändra på. Vad tycker ni den borde avslutas med? 😄 Nåt mied hitler vore kul. 😕 En ljudfil med 150-200dB dynamik. = gott dynamiskt utrymme 🙂 Jefla regn... 😏
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Den här boken ska ni gå och köpa ...såatte. Varför skulle vi vilja köpa en bok med tomma sidor?
Pico Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Varför skulle vi vilja köpa en bok med tomma sidor? Precis, man orkar ju ändå inte läsa ut den. 😛
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Allt män tror sig veta om kvinnor Skulle du vilja PÅSTÅ att detta är FAKTA?
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Känner mig bättre idag. Morsan var över igår och när jag skulle ner och hämta henne spydde jag över räcket. Tur att det inte var någon nedanför. xD
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Känner mig bättre idag. Morsan var över igår och när jag skulle ner och hämta henne spydde jag över räcket. Tur att det inte var någon nedanför. xD Gött att du mår bättre men...dude spontanspy över räcket...wtf?
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Feber, spya, ont i alla muskler, ont i huvudet (fantom-smärtor?) och ont i halsen. Det blir min helg det. xD Hoppas jag hinner bli någorlunda frisk tills på måndag bara. Är ju bara jag som är där nu.
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Feber, spya, ont i alla muskler, ont i huvudet (fantom-smärtor?) och ont i halsen. Det blir min helg det. xD Hoppas jag hinner bli någorlunda frisk tills på måndag bara. Är ju bara jag som är där nu. Usch hudjeda mig 🙁 Full kraft alltså. Nåja, vad tycker du om Jack Thompson-artikeln i senaste Level? 🙂
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Picos fylleäventyr var rätt roligt att läsa om. xD Synd att man inte var här när det hände.
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Usch hudjeda mig 🙁 Full kraft alltså. Nåja, vad tycker du om Jack Thompson-artikeln i senaste Level? 🙂 Jag har inte haft ork att läsa så mycket än. Men Jack Thompson brukar alltid vara underhållande att läsa om. xD Har läst en del av Retro-delen (surprise surprise!) och artikeln om Nintendo.
Naymari Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Feber, spya, ont i alla muskler, ont i huvudet (fantom-smärtor?) och ont i halsen. Det blir min helg det. xD Hoppas jag hinner bli någorlunda frisk tills på måndag bara. Är ju bara jag som är där nu. Låter som en släng maginfluensa. Krya satan! 🙁
Micke H Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Låter som en släng maginfluensa. Krya satan! 🙁 Thänks bud! Morsan trodde inte det var maginfluensa utan vanlig influensa. Hon hade något argument för det som jag inte minns längre - jag var lite borta när hon sa det. xD
Pico Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Picos fylleäventyr var rätt roligt att läsa om. xD Synd att man inte var här när det hände. Håller med! 😛 Alltså att det var synd man inte var här då...
CHAE Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jag har inte haft ork att läsa så mycket än. Men Jack Thompson brukar alltid vara underhållande att läsa om. xD Har läst en del av Retro-delen (surprise surprise!) och artikeln om Nintendo. hähä, JT är alltid en lattjo kille ☺️ På tal om Retro-delen; vi funderar på att mecka ihop Blinky-tårtan 😮🥰
Recommended Posts