SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Nu ska jag springa för första gången sedan maj 🤪 Har du lagt ner cyklandet?
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jag sa ju det, det VAR ju roligt. Satte morgonkaffet i halsen xD Ja det var faktiskt lite kul.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 I slapshot 3 verkar själva grundidén gå ut på att dom ska rädda något hus och för att göra det så väljer dom att börja träna för att kunna gå med i en juniorliga och sedan försöka vinna den för att på så sätt rädda huset. Låter omständligt men men.
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Har du lagt ner cyklandet? hmm, där sa du nåt... man kanske skulle försöka hitta någon slags runda.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Bryan adams hotar sluta göra skivor. För min del hade det varit bättre om han aldrig börjat.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 hmm, där sa du nåt... man kanske skulle försöka hitta någon slags runda. Här finns det inga rundor. Man kan bara cykla fram och tillbaka.
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Här finns det inga rundor. Man kan bara cykla fram och tillbaka. Åtvidaberg? Hittade en liten runda direkt. cykla på den där vägen som går i skogen runt bysjön. sen är det bara en liten bit på 134an, som nog inte är så kul att cykla på.
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 känner du burning sven förresten? ni bor ju nästan grannar tamigfan.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Åtvidaberg? Hittade en liten runda direkt. cykla på den där vägen som går i skogen runt bysjön. sen är det bara en liten bit på 134an, som nog inte är så kul att cykla på. känner du burning sven förresten? ni bor ju nästan grannar tamigfan. Menar du en runda i åtvidaberg? Har du en karta? Menar du om jag känner burning sven? Var bor han?
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Det finns en jävlaq massa svenska band jag aldrig har hört talas om. Nu lyssnar jag på winhill/losehill. Riktigt bra tycker jag. Är dom det? Finns det blaska/sajt på nätet som skriver om såna här band och artister?
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 jag kollade på google maps. fast det visar sig att det var en jätteliten runda, hade zoomat in lite väl mycket. den tar säkert typ 10 minuter xD ja, burning sven bor i rimforsa har jag för mig.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Det finns en jävlaq massa svenska band jag aldrig har hört talas om. Nu lyssnar jag på winhill/losehill. Riktigt bra tycker jag. Är dom det? Finns det blaska/sajt på nätet som skriver om såna här band och artister? När Deportees var och spelade på nationen i höstas så hade dom med sig ett förband och det brukar aldrig vara förband på nationsspelningar för det är ingen som bryr sig riktigt. Så lite motvilligt fick deras förband köra ett set på 10 minuter. Det förbandet var just Winhill/Losehill som efter det har blivit kanske inte stora men ändå på väg till att bli rätt stora. Och vill du läsa om svensk musik så är väl någon svensk musiktidning att rekommendera. Typ gaffa kanske. Den är väl gratis dessutom. Eller musiksidorna i andra tidningar, typ Nöjesguiden.
Fidden Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 vad irriterande att det enligt google maps ligger en glaciär precis till öster om åtvid... eller det kanske bara är ett moln förresten. nä, det är nog en glaciär.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Du är mer än välkommen! Om du vill kan du få reasonfilen.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Det kan man säkert, men jag kan inte se nån anledning för det.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 jag kollade på google maps. fast det visar sig att det var en jätteliten runda, hade zoomat in lite väl mycket. den tar säkert typ 10 minuter xD ja, burning sven bor i rimforsa har jag för mig. Det kan va lagom. Burning sven verkar lite skum tycker jag.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 När Deportees var och spelade på nationen i höstas så hade dom med sig ett förband och det brukar aldrig vara förband på nationsspelningar för det är ingen som bryr sig riktigt. Så lite motvilligt fick deras förband köra ett set på 10 minuter. Det förbandet var just Winhill/Losehill som efter det har blivit kanske inte stora men ändå på väg till att bli rätt stora. Och vill du läsa om svensk musik så är väl någon svensk musiktidning att rekommendera. Typ gaffa kanske. Den är väl gratis dessutom. Eller musiksidorna i andra tidningar, typ Nöjesguiden. Får kolla gaffa. Vad tycker du om wh/lh? Debutdubbelalbumet är ju oerhört ambitiöst med ett tema som handlar om förlust efter det att låtskrivarens mor dog i cancer. Borde va en röd flagga för mej, men jag tycker låtarna är riktigt bra.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Jag har aldrig lyssnat på dom. Du kanske skulle gilla dom. Nu lyssnar jag på can. Det har jag inte gjort på årtionden.
Overkill Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Linus, här har du reasonfilen i alla fall: https://dl.dropbox.com/u/1553236/avicii.rns Ber om ursäkt för att det är fet kompression på mastern, men det var lite enklare göra så än att mixa det bra.
Linus Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Eftersom melodin landar så tydligt i A så kände jag mer för harmonier mot A-moll istället för C-dur. Klassisk eurodisco-uppgång från F upp till Am. Ja, det är middigt och omixat men du förstår vad jag tänker. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Det bästa med spotify är alla hänvisningar till liknande artister man får.
SadamJR Postat 21 juli 2012 Postat 21 juli 2012 Eftersom melodin landar så tydligt i A så kände jag mer för harmonier mot A-moll istället för C-dur. Klassisk eurodisco-uppgång från F upp till Am. Ja, det är middigt och omixat men du förstår vad jag tänker. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Det var inte alls så dumt. Ska det inte va trummor oxå?
Recommended Posts