Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ursäkta peronangreppet. Hur kom det sej att du inte kunde hålla dej borta från längsta?

Det var väl att jag var hemma i Vänersborg och inte hade något att göra och sen var det även i anslutning till EM också. 18 augusti så är det stopp för det för då åker jag hem och ska ha semester och sen börjar skolan igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl att jag var hemma i Vänersborg och inte hade något att göra och sen var det även i anslutning till EM också. 18 augusti så är det stopp för det för då åker jag hem och ska ha semester och sen börjar skolan igen.

Är det detta som kallas för summerfag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså skojar han eller?

"Okej, nu är jag säkert korkad långt under medel på detta forum. Men vad menar du egentligen? Är processen för hur musik på radio och TV idag mer demokratisk än på 70-talet?"

Mm, skillnaden mellan snigelpost och epost och i interaktionen Sveriges radio har med sina lyssnare idag är betydelselös för hur valet av musiken görs...

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt har demokrati inte ett jävla piss att göra där. Radion är inte till för att sveriges medborgare ska rösta om vilken låt de vill ha och sen ska det proportioneligt spelas de låtar som man har röstat fram. Radion spelar de låtar som de tror passar den målgruppen dom har. Demokrati är något annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du inte börja argumentera för att demo i demoband är en förkortning på demokrati?

det vore roligt.

gonatt and strife

demo

  • kortform för demokrati; styrelseskick.
  • vanligt förekommande som prefix; demoband, demoinspelning, demosångerska; vanligtvis med innebörden "folkligt vald"

Link to comment
Dela på andra sajter

demo

  • kortform för demokrati; styrelseskick.
  • vanligt förekommande som prefix; demoband, demoinspelning, demosångerska; vanligtvis med innebörden "folkligt vald"

Eller oxå kan jag kopiera det där och citera dej i tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

demo

  • kortform för demokrati; styrelseskick.
  • vanligt förekommande som prefix; demoband, demoinspelning, demosångerska; vanligtvis med innebörden "folkligt vald"

Jag sa ju det, det VAR ju roligt. Satte morgonkaffet i halsen xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...