Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det var i samma veva dingbats oxå retade upp sej och drog på sej några varningar för att sedan lägga ner. debatt försvann då oxå men det kan ha andra orsaker. Overkill försvann oxå ett tag men han kunde inte hålla sej borta.

Mmm, jag minns. Många hårda ord (men jag anser också att de var helt och hållet angelägna). Debatt dementerade dock att det inte hade med konflikten i sig att göra att han lämnade in.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med delvis.

Men när en och samma person trollar samma grupp individer om och om och om och om och om och om igen så måste man ju till slut säga ifrån. Och när det börjades hotas med att stänga längsta för gott så gick jag fan i taket. Oke, det tog (som vanligt) en jävla tid för mig men jag vet vart mina sympatier låg (och ligger) och därför så kände jag att det enda vettiga var att sätta ner foten.

Om möjligt vart jag ännu mer förbannad när adm. inte ens bemödade sig med att svara på mina PM (han borde fått ett gäng just vid tillfället i fråga).

Bleh, liksom

Ja exakt, ja! Då måste man sätta ner rötterna i marken och visa vars man står.

Link to comment
Dela på andra sajter

sch

det trillar ju in folk här lite då och då. den där ewrol till exempel. och han där mickes kompis, apmannen

ewroL var ju en underlig tjomme. Vetefan vad hans agenda var/är... 😳

apsoldaten har jag sett lite aktiv ute i den djupa delen av forat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte på det där Micke sa om att tonen i längstah är rå men hjärligt. Det är egentligen bara här i längsta som det är trevligt och gemytligt hela tiden. Medan den riktiga delen av forumet kokar över och går åt helvete så är det väldigt sällan som det går åt helvete här. Eller ...nåja, innan jul förra året brakade det ju loss rejält men... Å andra sidan; det visade bara på att längstah-sammanhållningen är tämligen svårslagen.

såatteeeeeh.... akffe på det anyone?

När jag pimplade diverse alkoholhaltiga drycker menar du? xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta här nu...måste backtracka... Mjo, Pico talade ut i sin legandariska post-nyårs-GT-och-Jäger-harang och jag vill minnas att det var precis innan som det började balla ur.

Så... mjo julen förra året.

Ahh se där. Note to self; läs ikapp! xD
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag pimplade diverse alkoholhaltiga drycker menar du? xD

😛

Jaaaaa! Ditt GT/Jäger-äventür och framförallt Fiddens episka återberättande av sin nyårsfylla är fan gött kött...hela vägen!

kan tillägga att jag har för mig att ewroL bodde i malmö.. hum

😮😛

HEJSAN LÄNGSTA! 🥰

HEJ PAZO!!! 🥰

😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen så säger jag som jag sagt 1000-tals gånger innan;

Jag hänger här enbart för att jag anammade Pazos all-anrop "Kom och häng i längsta annars är du inte cooooool". Sedan vart jag kvar 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen så säger jag som jag sagt 1000-tals gånger innan;

Jag hänger här enbart för att jag anammade Pazos all-anrop "Kom och häng i längsta annars är du inte cooooool". Sedan vart jag kvar 😑

Haha, fan glömt dedär! i vilket sammanhang gjorde jag det? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 jag kom hit när någon snackade om att det mobbades i den här tråden, och Sadam sa att ni var snälla här

...och historien har lärt dig att Sadam hade rätt 🙂

* * *

Jag började alltid med att blanda ihop Memphis och Laxen samt debatt och Sadam. Till en början blandade jag även ihop Zak och Nay 😊

Riktigt kaotiskt vart det när Laxen och Memphy busade järnet och skaffade samma avatar 😆

Haha, fan glömt dedär! i vilket sammanhang gjorde jag det? 😄

Har för mig att det stod i din signatur ett slag.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Har för mig att det stod i din signatur ett slag.

...och givetvis tänkte man ju att; mäh, är det något jag aldrig kommer att bli så är det "cool" så jag har inget att förlora 😄

Dessutom har jag drömt om längstah vid åtminstone två (2) tillfällen 😮😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

...och givetvis tänkte man ju att; mäh, är det något jag aldrig kommer att bli så är det "cool" så jag har inget att förlora 😄

Dessutom har jag drömt om längstah vid åtminstone två (2) tillfällen 😮😱😊

Ja du kan ju förstå varför jag har hängt här så jedrans länge.

..man borde egentligen skaffa sig ett liv. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...