Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja Sadam DO IT! Kan ju vara skitspännande att gå på upptäcksfärd. Man vet aldrig vad man hittar. Slånbär från 1986, renskav från slutet av 90-talet eller varför inte en förpackning frysta räkor.

GO FOR IT!!

Annons
Postat

låt stackarna du tänkt placera i en frys vara i fred

Det är väl snarare vad jag kan hitta som avskräcker. Har inte öppnat den sen jag gick med i längsta och styrde upp mitt liv.

Postat

Töm frysen vetja! Själv har jag börjat storkoka och frysa in matlådor istället för råvarorna. 🙂

I måndags gjorde jag en stor lasagne, en 5 liters köttgryta och en stor torskgratäng samtidigt. Igår blev det egengjorda hamburgare och ett kg köttbullar.

Postat

[...] Igår blev det egengjorda hamburgare och ett kg köttbullar.

...som din dotter gjorde slut på i ett nafs har jag förstått 😮😳😱🙂

Postat

Töm frysen vetja! Själv har jag börjat storkoka och frysa in matlådor istället för råvarorna. 🙂

I måndags gjorde jag en stor lasagne, en 5 liters köttgryta och en stor torskgratäng samtidigt. Igår blev det egengjorda hamburgare och ett kg köttbullar.

Har tänkt börja storhandla billigt kött och köttfärs från irland och såna länder och frysa in så jag klarar mej ett tag.

Postat

...som din dotter gjorde slut på i ett nafs har jag förstått 😮😳😱🙂

Glufs glufs typ.
Postat

tror nästan jag tog mig vatten över huvudet genom att gå upp kl 11... man kanske borde ta en power nap 😮

En sån tog jag för en stund sedan.

power lakritsnapp 😑

Postat

inte den här! hustler heter den, passade på att köpa den på netto när jag var nere i hallaland!

för övrigt sålde jag nyss ett par gamla kängor för 350 kr. helt ok för något man annars tänkt slänga ☺️

Postat

Nä det där ser ut som en OctoPre snarare.

Kanske man ska slå te?

Fast vafan ska ja me den te!

Nä det får bli att koka te istället...

😑

Postat

"Använda ca 2 månader. Säljes p g a utlandsresa 2900;./st"

planering 😛

Du begärde 2900:-/st och fick 350:- i slutändan?
Postat (redigerat)

Haha, jag trodde ni snackade kängorna.

Redigerat av Linus
Postat

hehe skorna begärde jag 500 för... men det var nog överpris, för snubben som ringde och ville pröjsa 350 var den första och enda som hörde av sig på nästan två månader!

Postat

"Använda ca 2 månader. Säljes p g a utlandsresa 2900;./st"

planering 😛

XD

Nä det där ser ut som en OctoPre snarare.

[...]

Ja, jävlar i havet. Du har rätt Grahn, det är en OctoPre 😮

Fast hmm, skulle en Dynamic-varianten verkligen göra en väsentlig skillnad för dig? 😕

Postat

Jag följde inte CHAE:s länk, misstänkte att det bara var en...

funny-pictures-this-owl-laughs-out-loud%5B1%5D.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.