Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Då har han bytt kön(!), skaffat längre hår som han permanentat, gått ned 70 kg(!), föryngrats 20 år(!) och börjat bära saker på huvudet. ☺️
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vem fan följer med nån hem på ett ONS om man inte vill knulla? Det finns två varianter på att lägga omkull en tjej. 1) Man har varit på dejt, sen frågar man lite försiktigt om hon vill följa med hem och se nån film eller lira Guitar Hero eller liknande, då krävs lite närmanden som i första posten för att se om hon säger ifrån. 2) Man har varit på krogen, hånglat upp en tjej, sen frågar man om hon vill hänga med hem, vill hon det, så fattar hon att det är knulla det handlar om. Då är det bara att börja hångla så fort man kommit hem och hängt av sig jackan, sen går man längre och längre. Sen vill man ses igen, gäller båda fallen, så frågar man efter numret mm... Hur svårt kan det vara? Detta enligt mina erfarenheter iaf.
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 ... och bytt hudfärg. Undrar vilket som är svårast.
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Kathmandu Hon är kvart i tre nu, gå och lägg dig.
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vem fan följer med nån hem på ett ONS om man inte vill knulla? Det finns två varianter på att lägga omkull en tjej. 1) Man har varit på dejt, sen frågar man lite försiktigt om hon vill följa med hem och se nån film eller lira Guitar Hero eller liknande, då krävs lite närmanden som i första posten för att se om hon säger ifrån. 2) Man har varit på krogen, hånglat upp en tjej, sen frågar man om hon vill hänga med hem, vill hon det, så fattar hon att det är knulla det handlar om. Då är det bara att börja hångla så fort man kommit hem och hängt av sig jackan, sen går man längre och längre. Sen vill man ses igen, gäller båda fallen, så frågar man efter numret mm... Hur svårt kan det vara? Detta enligt mina erfarenheter iaf. Det heter väl EN ONSdag...
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Detta enligt mina erfarenheter iaf. Det var just det.
Fidden Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Smileyn i din signatur är egentligen inte så jobbig för den är ju så liten och så men den sätter en ton i dina inlägg som om den vore i inlägget. Så du skulle kunna säga nått riktigt elakt och man skulle ändå inte reagera för det är ju chill ändå med den där. eller också kan jag säga något jätteseriöst tolkas som nåt banalt.
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Det var just det. Hur var vadet? Var det du eller jag som satsade på att jag INTE skulle slicka fitta innan nästa sommar?
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 eller också kan jag säga något jätteseriöst tolkas som nåt banalt. Eller så du Yoda som pratar.
Fidden Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 och så kan jag bygga meningar inte grammatiskt fungerar inte.
Fidden Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 JAG ÄR HUNGRIG OCH TRÖTT 😠 det är min sämsta kombination.
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 JAG ÄR HUNGRIG OCH TRÖTT 😠 det är min sämsta kombination. Kan inte avgöra om du är seriös eller inte. Har ni biostatistiker på ditt jobb fidden? Det verkar rätt lame va? Eller det kanske inte är så annorlunda mot vad du gör och i så fall menar jag det inte.
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vaknade tidigt i morse AV MISSTAG och är JÄTTETRÖTT och ändå SITTER JAG HÄR och SOVER INTE
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag tänker gå upp ÅTTA så jag kommer i VÄG och kan PLUGGA i TID i MORGON i SKOLAN till TENTAN så jag borde LÄGGA mig SNART
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Eller så skippar man att ha en toalett och kör på engångs toaletter istället. Köper ett 100pack var 3e månad för 700spänn, man skiter i dom 1 gång sen viks de ihop och slängs i en sopsäck.
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Har ni biostatistiker på ditt jobb fidden? Det verkar rätt lame va? Eller det kanske inte är så annorlunda mot vad du gör och i så fall menar jag det inte. Har du tröttnat på att vara marinbiolog och arkitekt?
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 På torsdag är jag upptagen. Sardinien vore kul i sommar. Nån här som drömt om att få bli obducent?
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag tänker gå upp ÅTTA så jag kommer i VÄG och kan PLUGGA i TID i MORGON i SKOLAN till TENTAN så jag borde LÄGGA mig SNART Hade varit skönt att GÅ UPP vid 7 så man är UPPE TILL åtta och kan plugga DÅ
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Hur var vadet? Var det du eller jag som satsade på att jag INTE skulle slicka fitta innan nästa sommar? Jag tror att det var jag, men jag förlorat gärna.
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Dingis sen när du bor i Lund är det ju nära till Danmark och där är ju prostitution lagligt! yeeeeey
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vaknade tidigt i morse AV MISSTAG och är JÄTTETRÖTT och ändå SITTER JAG HÄR och SOVER INTE Själv sitter jag här och sover.
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 På torsdag är jag upptagen. Sardinien vore kul i sommar. Nån här som drömt om att få bli obducent? Vad ska du göra på torsdag?
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Dingis sen när du bor i Lund är det ju nära till Danmark och där är ju prostitution lagligt! yeeeeey Då går jag ju back. Vi satte bara hundra spänn.
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 jaha då vare sängen som gäller. Och imorgon är det hårdplugg.
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Har det hänt nåt med namnet på tråden? Nu ska jag sova och drömma om allsvenskt guld. Gonatt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=k9Xtvj_JVSM
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 (redigerat) VA GÖ NI? Havet var vredgat den dagen, mina vänner! I det ögonblicket var jag en marinbiolog. Har det hänt nåt med namnet på tråden? Nu ska jag sova och drömma om allsvenskt guld. Gonatt. Nej. Lycka till. Vad ska du göra på torsdag? Fotboll. Redigerat 17 oktober 2011 av debatt
Recommended Posts