Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

...kollar upp nya pojkvänner på ratsit, så att det inte är några flummare... ...kikar förbi deras lägenhet när dom inte är hemma för att kolla så att dom inte har glömt att låsa... ... hänger utanför hennes jobb för att se att hon har det bra...

😱

Blev först förvånad över att du var gay. Not that there is anything wrong with that.

Sen insåg jag att du var bi...

sen kom jag på att det bara var jag som drabbats av en smula läsförståelseproblem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden is toast 😑

Toast är som vin. Blir bara bättre med åren. Jag har en toast under soffan som legat sedan nyår 1997, den ska jag ta fram på ålderns höst och bara njuta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som någon skrev till mig på detta forum för länge sedan "Det är inte konstigt att de som faktiskt kan någonting lämnar detta forum".

De kunde säkert inte heller ta kritik särskilt bra.

hmm. nä, jag ska nog inte peta på det där mer förresten xD

Link to comment
Dela på andra sajter

De kunde säkert inte heller ta kritik särskilt bra.

hmm. nä, jag ska nog inte peta på det där mer förresten xD

XD

By the way, har jag visat en ny leksak jag har köpt till min SNES-samling?

Bild2012-07-03kl1818.jpg

Micke Goes Panzerschrek ☺️

panzerschreck1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

När alla "misslyckas" med att höra de "dolda" ordet så kan jag ge mig fan på att MGP spelar ut sitt 9-åriga-dotter-fixar-det-här-bättre-än-alla-ni-experter-kort 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

När alla "misslyckas" med att höra de "dolda" ordet så kan jag ge mig fan på att MGP spelar ut sitt 9-åriga-dotter-fixar-det-här-bättre-än-alla-ni-experter-kort 😉

Jepp!

Ibland undrar jag om det enda ni gör på Studio Forum är att skriva i Längsta och trolla utanför Längsta. 😆

Till skillnad från mig som bara skriver i Längsta menar jag. xD

Jepp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar jag om det enda ni gör på Studio Forum är att skriva i Längsta och trolla utanför Längsta. 😆

Till skillnad från mig som bara skriver i Längsta menar jag. xD

Precis så 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadårå? Är väl inte överdrivet excited själv, men är bara nyfiken.

Med wii körde dom på den där "kontrollerna till dagens konsoller skrämmer bort folk, det är för mycket knappar och prylar, man fattar ingenting"-kortet. Det är ett jävligt stort kort, annars hade inte all den texten fått plats.

Sen denna gången tar dom det stora kortet, suddar ut all text, lägger dit en fet bildskärm, sätter dit en massa knappar, och så kastar dom den på folk och säger att HÄR HAR NI DE NEU OPTIMALEN CONTRÜLL! Och allt som de lyckats med vid lanseringen av wii ligger mosat under en enda kontroll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...