Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du kanske kunde göra reggae av det? Det har du väl aldrig gjort?

Har funderat på att göra reggae faktiskt.

varför inte?

Känner ändå ingen som kan sjunga.

Postat

Fan vad gocart är kul, och krävande.

🙂

Eller hur. 😄 Jag körde för första gången för ett par veckor sedan. Jäkligt kul fast tungt för armarna.

Vem vann mellan dig o farsan då? 😛

Postat

cborg styrde upp det hela. Nu väntar vi bara på att han ska få en skopa ovett av TS, så är vi igång på riktigt.

Postat

Eller hur. 😄 Jag körde för första gången för ett par veckor sedan. Jäkligt kul fast tungt för armarna.

Vem vann mellan dig o farsan då? 😛

Detta var min 4 gång. 😄 ja det tar mer än man tror. Man är helt slut efter 30 min xD

Han vann 2 rundor och jag vann 1. Hade en jävla idiot bakom mig som krockade mig andra rundan. Annars hade jag kanske haft en chans xD

Postat

Detta var min 4 gång. 😄 ja det tar mer än man tror. Man är helt slut efter 30 min xD

Han vann 2 rundor och jag vann 1. Hade en jävla idiot bakom mig som krockade mig andra rundan. Annars hade jag kanske haft en chans xD

Väldigt lika ändå. Våra tider skiljde alltid på 100-delar xD

Postat

cborg styrde upp det hela. Nu väntar vi bara på att han ska få en skopa ovett av TS, så är vi igång på riktigt.

handmade-helmet.jpg

Postat

Sätt den hjälmen på lassie.

Meloncollie.

*slap* 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.