Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du får fixa jobb åt mig sen som biostatistiker, det vet du va?

Jag kan fixa jobb åt dig som biomaskinist om du vill... 🙂

Eller biodlare.

:erik:

Postat

Ja:

Närkontakt av 45½ graden

Jag vill berätta om en grön upplevelse jag hade igår. Jag var ute och gick på stigen som leder från huset när tre hundar

från Yttre Rymden kom ut bakom en/ett hus. Jag kunde inte tro mina armar .

Mitt hjärta stannade. Jag ville skrika allt jag orkade från mina fötter

men jag kunde inte för jag hade tappat min orm.

Jag var väldigt nära att springa

när en av varelserna varsamt

höll ut sin/sitt lok och skakade min/mitt polis .

De var vänliga, men såg ut som konstiga tryckkokare.

Den ene som var blå hade en gigantisk rottweiler på sitt huvud och han hade fruar utstickande från ungdom .

jag undrar om allt det här var ett påhitt av min/mitt frihet .

Postat

Nu ska jag bränna ner EP:n på skiva. Sedan ska jag försöka glömma bort den tills imorrn då jag lyssnar ordentligt.

Herrå o gonäääätt!

Postat

Surrealistiskt att se de tre avsnitten i rad som TV6 visar nu ikväll.

I de två första är Charlie död, men nu i tredje dök han upp igen och den

nye som flyttat in i huset var plötsligt inte med alls.

🤪

förstår inte vad du pratar om 😳

Hur kan du tycka det inte är konstigt att en död person dyker upp i ett tredje avsnitt i en komediserie på tv, när han inte var med i avsnitt ett och två pga dödhet?

Postat

GAIS har fortfarande chansen. De bör slå ett Syrianska borta som inte har något att spela för. Problemen är istället två andra: Häcken ska tappa en poäng hemma mot Kalmar FF och Malmö måste förlora borta mot Örebro SK. MFF kan förvisso vara slitet efter European League-matchen på torsdag kväll. Hoppas Örebro SK och Kalmar FF vill avsluta snyggt.

Memphis antecknar.

Postat

trodde du skulle bli eknonononm

Det trodde jag med. Men sen du övergav längsta (undantaget en snabbis då och då) så har jag ändrat mig. Så det så!

Postat

Det trodde jag med. Men sen du övergav längsta (undantaget en snabbis då och då) så har jag ändrat mig. Så det så!

när övergav jag längsta? vavavava? 😠

jag har bara lurkat 😆

men tydligen bara tittat på bilderna, för information verkar ju ha gått förlorad.

Postat

när övergav jag längsta? vavavava? 😠

jag har bara lurkat 😆

men tydligen bara tittat på bilderna, för information verkar ju ha gått förlorad.

bilderna? du menar costanza och 😑

Postat

Inatt såg jag ett tidningsbud på trottoaren som gick in i huset mittemot. Hon var brunett med axellångt mörkbrunt vågigt hår och smala ben som täcktes av ljusbeige smalspåriga manchesterbyxor som syntes bra i skenet av gatubelysningen. Det något märkliga var dock att hon bar bunten på huvudet. Hon lät kärran med resterande tidningar stå kvar på trottoaren. En stund senare - då var klockan 02.40 - så gick hon in i min uppgång och lämnade en enda tidning, till en familj på tredje våningen. I porten i huset mittemot hade hon ju burit med sig runt tio tidningar. En observation i natten.

Postat

Inatt såg jag ett tidningsbud på trottoaren som gick in i huset mittemot. Hon var brunett med axellångt mörkbrunt vågigt hår och smala ben som täcktes av ljusbeige smalspåriga manchesterbyxor som syntes bra i skenet av gatubelysningen. Det något märkliga var dock att hon bar bunten på huvudet. Hon lät kärran med resterande tidningar stå kvar på trottoaren. En stund senare - då var klockan 02.40 - så gick hon in i min uppgång och lämnade en enda tidning, till en familj på tredje våningen. I porten i huset mittemot hade hon ju burit med sig runt tio tidningar. En observation i natten.

Newman?

Postat

Vilken tidszon jobbar du efter?

Postat

djååååårdj

Smileyn i din signatur är egentligen inte så jobbig för den är ju så liten och så men den sätter en ton i dina inlägg som om den vore i inlägget. Så du skulle kunna säga nått riktigt elakt och man skulle ändå inte reagera för det är ju chill ändå med den där.

Postat

Natten till idag så small det tydligen en bomb vid ett café vid Masthuggstorget fick jag reda på idag. Jag hade inte hört ett skit. Folk i andra stadsdelar hade t.o.m. hört det. Dags att avlägsna vaxproppar kanske?

Postat

Newman?

Då har han bytt kön(!), skaffat längre hår som han permanentat, gått ned 70 kg(!), föryngrats 20 år(!) och börjat bära saker på huvudet.

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.