CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Hej Killis Hej Dingbats Hej SadamJR (mm, pappa ringde och var helt till sig över ÅFF's bragd 🙂 ) Hej Memphis Hej Anonym 1, 2 och 3 😲
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 H Hej SadamJR (mm, pappa ringde och var helt till sig över ÅFF's bragd 🙂 ) Bra karl.
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 HALLÅ! 😮 VEM VARE!!! 😠 Bra karl. Jåh, karlfan är dyngnöjd! 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Ja, varför prata mer än man vad behöver, liksom 😉😛 Här i Malmfälten är vi inte så fåordiga. Det är mer söderut det är så.
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag är ännu mer betuttad i ÅFF som just gick tillbaka upp i allsvenskan i fotboll. YES!
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Surrealistiskt att se de tre avsnitten i rad som TV6 visar nu ikväll. I de två första är Charlie död, men nu i tredje dök han upp igen och den nye som flyttat in i huset var plötsligt inte med alls. 🤪
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 (redigerat) Surrealistiskt att se de tre avsnitten i rad som TV6 visar nu ikväll. I de två första är Charlie död, men nu i tredje dök han upp igen och den nye som flyttat in i huset var plötsligt inte med alls. 🤪 Precis vad världen behöver; mer förvirring 😄 F ö förstår jag inte vad du pratar om 😳 Redigerat 17 oktober 2011 av CHAE
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 AF: bra svar till ramoand i GuitarRig-tråden 🙂 men ponera nu att man inte har möjlighet att låna hem grejer; då måste man ju (nästan) förlita sig på vad andra säger, någonting som ibland kan vara lite...åt helvete eftersom att alla hör olika saker.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 AF: bra svar till ramoand i GuitarRig-tråden 🙂 men ponera nu att man inte har möjlighet att låna hem grejer; då måste man ju (nästan) förlita sig på vad andra säger, någonting som ibland kan vara lite...åt helvete eftersom att alla hör olika saker. Ibland får jag känslan av att vissa ifrågasätter bara för att dom vill ifrågasätta.
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 (redigerat) En kort fråga: hur kommer det sig att det tar längre tid att bounca ner en mp3:a än en wav-fil? 😳 Tanken slog mig just då jag skulle bounca ner en slaskdemo till en kompis och att det tog nåååågot längre tid att bounca ner mp3:an. Komprimeringen? Om ingen svarar inom 2,5 minut skapar jag en tråd om det 🙂 Redigerat 17 oktober 2011 av CHAE
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 En kort fråga: hur kommer det sig att det tar längre tid att bounca ner en mp3:a än en wav-fil? 😳 Tanken slog mig just då jag skulle bouncna ner en slaskdemo till en kompis och att det tog nåååågot längre tid att bounca ner mp3:an. Komprimeringen? Om ingen svarar inom 2,5 minut skapar jag en tråd om det 🙂 Den måste först bounca till PCM, och sen koda om det till mp3. När man gör wav använder den bara PCM:en rakt av.
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Den måste först bounca till PCM, och sen koda om det till mp3. När man gör wav använder den bara PCM:en rakt av. Ah! Se där, se där! Då sparade vi en tråd om det. Tackar för svaret 🙂 Ibland får jag känslan av att vissa ifrågasätter bara för att dom vill ifrågasätta. Hur då menar du? Hur tänker du där? 😛
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 (redigerat) AF: har du kollat in SoundPures' YouTube-kanal? De har en jävla massa pryttlar som demas där 🙂 * * * ⚠️ OOOOOH nu får jag EP-mastern av Yllet! 😮 Redigerat 17 oktober 2011 av CHAE
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Ah! Se där, se där! Då sparade vi en tråd om det. Tackar för svaret 🙂 Hur då menar du? Hur tänker du där? 😛 En känsla bara ☺️
Fidden Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 hittade en artikel i en biotechtidning att ett företag i solna ska nyanställa... nu har jag skrivit ett personligt brev. Ett stycke usel prosa.
Memphis Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 hittade en artikel i en biotechtidning att ett företag i solna ska nyanställa... nu har jag skrivit ett personligt brev. Ett stycke usel prosa. 😄 Jag önskar dig lycka till då Fidden!
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 hittade en artikel i en biotechtidning att ett företag i solna ska nyanställa... nu har jag skrivit ett personligt brev. Ett stycke usel prosa. Prosa? Är det inte kutym att skriva på jambisk hexameter.
Fidden Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Prosa? Är det inte kutym att skriva på jambisk hexameter. är det någon form av blåsinstrument?
Dingbats Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 är det någon form av blåsinstrument? Blåsinstrument? Är det en Ent med struma som blåser inåt?
Overkill Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 hittade en artikel i en biotechtidning att ett företag i solna ska nyanställa... nu har jag skrivit ett personligt brev. Ett stycke usel prosa. Du får fixa jobb åt mig sen som biostatistiker, det vet du va?
Recommended Posts