Fidden Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 (redigerat) IM SCATMAN! Bada bwi ba ba bada bo Baba ba da bo Bwi ba ba ba do Redigerat 15 juli 2012 av Fidden
Memphis Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Inlägget är redigerat av Fidden: En minut sedan Va fan fanns det att editera i det inlägget? Glömde du nått "ba" eller "do"? xD
Fidden Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 (redigerat) Inlägget är redigerat av Fidden: En minut sedan 😏 Redigerat 15 juli 2012 av Fidden
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Vad var det för fel på henne då? Ska du ringa? Ska ni träffas igen? Vi klickade inte. Vi kommer nog inte träffas igen. Inlägget redigerades troligtvis inte av Någon Överhuvudtaget: En minut sedan
Fidden Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Fast brukar det inte vara... Inlägget är redigerat av Memphis: Mest hela tiden
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Tack, jag tror jag ska ta det lugnt. ^^ Hoppas jag. Jag är bara avundsjuk på att du vågar och orkar 😄 Mennäh "min tid kommer väl".. xD
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Jag är bara avundsjuk på att du vågar och orkar 😄 Mennäh "min tid kommer väl".. xD Haha, blir du lika desperat som mig så vågar du också. xD
Fidden Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 min desperation har gått över för denna gången... har kanske i snitt en dag per månad som jag vill ha flickvän. vilket nerköp jag skulle vara för den som lyckades bli ihop med mig xD
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 min desperation har gått över för denna gången... har kanske i snitt en dag per månad som jag vill ha flickvän. vilket nerköp jag skulle vara för den som lyckades bli ihop med mig xD Får jag chans på dig?
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Haha, blir du lika desperat som mig så vågar du också. xD Är nog där redan. Jag är bara socialt handikappad. Text går fine. Men när det kommer till irl får jag ångest och drar mig ur. Har så många som är sura på mig. Haha....
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Är nog där redan. Jag är bara socialt handikappad. Text går fine. Men när det kommer till irl får jag ångest och drar mig ur. Har så många som är sura på mig. Haha.... Enda sättet att bli modigare är att våga. Det blir lättare ju mer man gör det.
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Enda sättet att bli modigare är att våga. Det blir lättare ju mer man gör det. Det kommer aldrig hända såvida hon inte tar på sig initiativet. Det är nog det jag väntar på. Men det kommer väl aldrig hända. Om det väl händer kommer hon väl vara lika attraktiv som en fotboll. 🙁
SadamJR Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Är nog där redan. Jag är bara socialt handikappad. Text går fine. Men när det kommer till irl får jag ångest och drar mig ur. Har så många som är sura på mig. Haha.... Drar dej ur? Ja det är väl inte uppskattat?
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Det kommer aldrig hända såvida hon inte tar på sig initiativet. Det är nog det jag väntar på. Men det kommer väl aldrig hända. Om det väl händer kommer hon väl vara lika attraktiv som en fotboll. 🙁 Fast om du själv testar att ta initiativet några gånger så har du mer erfarenhet för när den rätta tjejen väl stöter på dig.
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Drar dej ur? Ja det är väl inte uppskattat? Inte direkt. Fast om du själv testar att ta initiativet några gånger så har du mer erfarenhet för när den rätta tjejen väl stöter på dig. Jag har testat flera gånger. Går inte, jag borde gå i terapi. Eller något. Fast kommer väl inte gå dit. Haha.
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 SeN har aldrig någon stötit på mig vad jag vet. Antingen är det sant eller så är jag dum i huvudet.
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Väääldigt få människor har stött på mig med. Så oroa dig inte över det.
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Väääldigt få människor har stött på mig med. Så oroa dig inte över det. Vi är så attraktiva att tjejer tror vi är upptagna så de bryr sig inte öppet. Brukar jag säga till oss själva.
Memphis Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Jag känner igen mig. Extremt sällan tjejer tar initiativ att ragga/dansa/snacka. Sjukt tråkiga!
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Jag känner igen mig. Extremt sällan tjejer tar initiativ att ragga/dansa/snacka. Sjukt tråkiga! Det borde dem göra. Speciellt om de är snygga.
Micke H Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Jag känner igen mig. Extremt sällan tjejer tar initiativ att ragga/dansa/snacka. Sjukt tråkiga! Beror på att alla kåta killar gör det åt dom, så dom behöver inte anstränga sig. 😛
Memphis Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Beror på att alla kåta killar gör det åt dom, så dom behöver inte anstränga sig. 😛 Spot on! Så är det ju.
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Jag känner igen mig. Extremt sällan tjejer tar initiativ att ragga/dansa/snacka. Sjukt tråkiga! Förresten. Dansar man mycket?
Memphis Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 Förresten. Dansar man mycket? "Man"? Menar du allmänt som gemene man eller just jag? Jag e väl ute o dansar nån gång i månaden, ibland mer ibland mindre. Gemene man är ju väldigt olika. 😛
Naymari Postat 15 juli 2012 Postat 15 juli 2012 "Man"? Menar du allmänt som gemene man eller just jag? Jag e väl ute o dansar nån gång i månaden, ibland mer ibland mindre. Gemene man är ju väldigt olika. 😛 Tänkte mest att om man nu blir nedtvingad ut om man blir tvungen att dansa.
Recommended Posts