Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

[...] all bitches howl

...av skräck då'rå? 😮😛

Postat

😆

Jag älskar dom. 😄 Var länge sen jag såg ett avsnitt. xD

Hähä, de är kreijsi pojkar XD

Det finns ett liveklipp från något studenthak (Umeå?) som är ganska fränt

Postat

...av skräck då'rå? 😮😛

dels!

Varför är du ute å reser så jävla mkt zak?

Familjen elle?

jepjep, först var det kalmar, 50-årspresent från mig och brorsan till farsan (han fick windsurfing-lektioner och så fixade vi resan, boende osv också), sen var det mallis med morsan, hennes man, styvsyskonen min bror och hans flickvän och nu var det halmstad i en vecka med hela släkten på morsans sida... fjärde året på raken!

men NU är jag hemma tills vidare 🙂

Postat (redigerat)

Nä nu Jädrar blir det mackaroner å korv! u055.gif

Makaroner of mayhem och kustom korv 😠

It's good for you...

Redigerat av CHAE
Postat

fan jag har suttit och spelat med min kusin hela veckan, och eftersom han inte har spelat så länge så kan han bara ta några enkla ackord och plocka dem så jag har typ fått spela solo till hans komp hela veckan... känns som att det blev väldigt lätt att göra snygga grejer nu när jag plockade upp elguran igen 😑 får göra en låt med massa solon!

Postat

Har forskat lite mera och det verkar som x/y paden på novation-kontrollerna verkar helt odugliga. Denna var en av de största anledningarna att jag tänkte välja klaviaturvarianten, då zero modellen (utan klaviatur) inte har denna x/y pad.

Såååååå, då kan jag ju börja kolla på den billiga zeron istället 😄

novation-zero-sl-mk-ii_4d3ffe334ac5c.jpg

Postat

fan jag har suttit och spelat med min kusin hela veckan, och eftersom han inte har spelat så länge så kan han bara ta några enkla ackord och plocka dem så jag har typ fått spela solo till hans komp hela veckan... känns som att det blev väldigt lätt att göra snygga grejer nu när jag plockade upp elguran igen 😑 får göra en låt med massa solon!

Och enkla ackord.

Postat

Har forskat lite mera och det verkar som x/y paden på novation-kontrollerna verkar helt odugliga. Denna var en av de största anledningarna att jag tänkte välja klaviaturvarianten, då zero modellen (utan klaviatur) inte har denna x/y pad.

Har en novationklaviatur. Har aldrig använt x/y grejen.

Postat

Har en novationklaviatur. Har aldrig använt x/y grejen.

känns rattar och sånt ok?

har hittat ett begagnat för 1400. tycker det är lite för nära nypriset på 2300. 2 år gammal.

Postat

Var det bara jag och overkill som noterade att DINGBATS var här?

Jag noterade det också, men valde att ligga lite lågt då jag fått för mig att han inte gillar mig.

Postat

känns rattar och sånt ok?

har hittat ett begagnat för 1400. tycker det är lite för nära nypriset på 2300. 2 år gammal.

Har inte använt dom heller mycket. Det som är bra med novation är väl den här auto map eller vad det heter, som jag inte heller har använt.

Postat

Jag noterade det också, men valde att ligga lite lågt då jag fått för mig att han inte gillar mig.

Han gillar väl egentligen inte nån, tror jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.