Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

😆

Jag älskar dom. 😄 Var länge sen jag såg ett avsnitt. xD

Hähä, de är kreijsi pojkar XD

Det finns ett liveklipp från något studenthak (Umeå?) som är ganska fränt

Link to comment
Dela på andra sajter

...av skräck då'rå? 😮😛

dels!

Varför är du ute å reser så jävla mkt zak?

Familjen elle?

jepjep, först var det kalmar, 50-årspresent från mig och brorsan till farsan (han fick windsurfing-lektioner och så fixade vi resan, boende osv också), sen var det mallis med morsan, hennes man, styvsyskonen min bror och hans flickvän och nu var det halmstad i en vecka med hela släkten på morsans sida... fjärde året på raken!

men NU är jag hemma tills vidare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu Jädrar blir det mackaroner å korv! u055.gif

Makaroner of mayhem och kustom korv 😠

It's good for you...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

fan jag har suttit och spelat med min kusin hela veckan, och eftersom han inte har spelat så länge så kan han bara ta några enkla ackord och plocka dem så jag har typ fått spela solo till hans komp hela veckan... känns som att det blev väldigt lätt att göra snygga grejer nu när jag plockade upp elguran igen 😑 får göra en låt med massa solon!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har forskat lite mera och det verkar som x/y paden på novation-kontrollerna verkar helt odugliga. Denna var en av de största anledningarna att jag tänkte välja klaviaturvarianten, då zero modellen (utan klaviatur) inte har denna x/y pad.

Såååååå, då kan jag ju börja kolla på den billiga zeron istället 😄

novation-zero-sl-mk-ii_4d3ffe334ac5c.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

fan jag har suttit och spelat med min kusin hela veckan, och eftersom han inte har spelat så länge så kan han bara ta några enkla ackord och plocka dem så jag har typ fått spela solo till hans komp hela veckan... känns som att det blev väldigt lätt att göra snygga grejer nu när jag plockade upp elguran igen 😑 får göra en låt med massa solon!

Och enkla ackord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har forskat lite mera och det verkar som x/y paden på novation-kontrollerna verkar helt odugliga. Denna var en av de största anledningarna att jag tänkte välja klaviaturvarianten, då zero modellen (utan klaviatur) inte har denna x/y pad.

Har en novationklaviatur. Har aldrig använt x/y grejen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en novationklaviatur. Har aldrig använt x/y grejen.

känns rattar och sånt ok?

har hittat ett begagnat för 1400. tycker det är lite för nära nypriset på 2300. 2 år gammal.

Link to comment
Dela på andra sajter

känns rattar och sånt ok?

har hittat ett begagnat för 1400. tycker det är lite för nära nypriset på 2300. 2 år gammal.

Har inte använt dom heller mycket. Det som är bra med novation är väl den här auto map eller vad det heter, som jag inte heller har använt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...