Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vanligt är också att ha misstänkta huvudrollsinnehavare i The Usual Suspects. Eller egentligen inte så vanligt att misstänka något eftersom den redan filmats. Eller alltså... </grahn>

Postat

Dubbelninjad... Det är ju snäppet värre än att bli Chuck Norrisad så typ err... Road Housed! 😳

Men orka bli ninjad där med dårå. ffs

Postat

Nu har On the Road premiär om fem dagar men man kan fortfarande inte boka biljetter.

Inte så jävla "nu" med andra ord... 😛
Postat

Man skäms ju lite över att behöva erkänna att det kom som en överraskning att stones gjort orginalet till en av mina favoritlåtar med the sundays...

Trodde bara det var jag som hade hört dom. Den här köpte jag när den kom ut.

220px-Sundays-readingwritingarithmetic.jpg

Postat
Inte så jävla "nu" med andra ord... 😛

Jo, nu är det ju fem dagar kvar. I morgon är det fyra dagar kvar. Men i morgon är ju inte nu. Nu är ju nu.

I Nu York är det alltid nu.

Postat

Trodde bara det var jag som hade hört dom. Den här köpte jag när den kom ut.

220px-Sundays-readingwritingarithmetic.jpg

"Here's Where the Story Ends" är ju så jävla bra på den!

Fast jag måste ju också erkänna att jag började lyssna på dom typ 99 eller något sånt. att man alltid ska vara så jävla sen.

Postat

Även den hade musikvideo, om än med väldigt basigt ljud.

På den där tiden gjorde ju typ alla musikvideos... sen spårade MTV ur.

Postat

"Here's Where the Story Ends" är ju så jävla bra på den!

Fast jag måste ju också erkänna att jag började lyssna på dom typ 99 eller något sånt. att man alltid ska vara så jävla sen.

Du var väl inte född när den kom ut?

Postat

Du var väl inte född när den kom ut?

eeeh...

jag bör ha varit 11-12 år.

fast då lyssnade jag mest på kristen "hårdrock" xD

Postat

Du menar att sundays släppte sin skiva på början av 80-talet?

Var det inte snarare början av 90-talet?

Postat

Du menar att sundays släppte sin skiva på början av 80-talet?

Var det inte snarare början av 90-talet?

Det kanske är jag som börjar bli gammal.

Postat

Av ren nyfikenhet, vet du om han funnit sig väl tilrätta i lund, och om det funkar med pluggandet?

Vad gullig du är. Jag mår bra. Plugga går väl bra men jag tänker inte göra det för evigt. Ett år till med sjunkande entusiasm är planen, sen ska jag flytta till en crusthusvagn i Malmö och bli knarkare.

Det borde finnas en längsta-best-of som man kan prenumerera på så man får godbitarna utan att behöva hänga här. Några favoriter från min forntida skärmdumpsamling: http://imgur.com/a/WkT1U/all Faan vad jag garvade nu när jag bläddrade igenom mappen.

Jag skulle säga något mer men jag minns inte så det var väl inget viktigt. Jag kan skicka nya nummer tills jag fått lapa muppa, sen får det vara nog. Portot räknas också mot de hundra kronorna. Nu ska jag sätta upp min Easy Rider-affisch på väggen och gå på toa.

Postat (redigerat)

Vad gullig du är. Jag mår bra. Plugga går väl bra men jag tänker inte göra det för evigt. Ett år till med sjunkande entusiasm är planen, sen ska jag flytta till en crusthusvagn i Malmö och bli knarkare.

Det borde finnas en längsta-best-of som man kan prenumerera på så man får godbitarna utan att behöva hänga här. Några favoriter från min forntida skärmdumpsamling: http://imgur.com/a/WkT1U/all Faan vad jag garvade nu när jag bläddrade igenom mappen.

Jag skulle säga något mer men jag minns inte så det var väl inget viktigt. Jag kan skicka nya nummer tills jag fått lapa muppa, sen får det vara nog. Portot räknas också mot de hundra kronorna. Nu ska jag sätta upp min Easy Rider-affisch på väggen och gå på toa.

Det var ju ingen som tvingade dej att skicka blaskan från tjeckien, så portot räknas inte. Två nummer till så är vi kvitt.

Redigerat av SadamJR
Postat

Fiddens fleshlightkommentar, haha.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.