Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vanligt är också att ha misstänkta huvudrollsinnehavare i The Usual Suspects. Eller egentligen inte så vanligt att misstänka något eftersom den redan filmats. Eller alltså... </grahn>

Link to comment
Dela på andra sajter

Man skäms ju lite över att behöva erkänna att det kom som en överraskning att stones gjort orginalet till en av mina favoritlåtar med the sundays...

Trodde bara det var jag som hade hört dom. Den här köpte jag när den kom ut.

220px-Sundays-readingwritingarithmetic.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde bara det var jag som hade hört dom. Den här köpte jag när den kom ut.

220px-Sundays-readingwritingarithmetic.jpg

"Here's Where the Story Ends" är ju så jävla bra på den!

Fast jag måste ju också erkänna att jag började lyssna på dom typ 99 eller något sånt. att man alltid ska vara så jävla sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Here's Where the Story Ends" är ju så jävla bra på den!

Fast jag måste ju också erkänna att jag började lyssna på dom typ 99 eller något sånt. att man alltid ska vara så jävla sen.

Du var väl inte född när den kom ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Av ren nyfikenhet, vet du om han funnit sig väl tilrätta i lund, och om det funkar med pluggandet?

Vad gullig du är. Jag mår bra. Plugga går väl bra men jag tänker inte göra det för evigt. Ett år till med sjunkande entusiasm är planen, sen ska jag flytta till en crusthusvagn i Malmö och bli knarkare.

Det borde finnas en längsta-best-of som man kan prenumerera på så man får godbitarna utan att behöva hänga här. Några favoriter från min forntida skärmdumpsamling: http://imgur.com/a/WkT1U/all Faan vad jag garvade nu när jag bläddrade igenom mappen.

Jag skulle säga något mer men jag minns inte så det var väl inget viktigt. Jag kan skicka nya nummer tills jag fått lapa muppa, sen får det vara nog. Portot räknas också mot de hundra kronorna. Nu ska jag sätta upp min Easy Rider-affisch på väggen och gå på toa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gullig du är. Jag mår bra. Plugga går väl bra men jag tänker inte göra det för evigt. Ett år till med sjunkande entusiasm är planen, sen ska jag flytta till en crusthusvagn i Malmö och bli knarkare.

Det borde finnas en längsta-best-of som man kan prenumerera på så man får godbitarna utan att behöva hänga här. Några favoriter från min forntida skärmdumpsamling: http://imgur.com/a/WkT1U/all Faan vad jag garvade nu när jag bläddrade igenom mappen.

Jag skulle säga något mer men jag minns inte så det var väl inget viktigt. Jag kan skicka nya nummer tills jag fått lapa muppa, sen får det vara nog. Portot räknas också mot de hundra kronorna. Nu ska jag sätta upp min Easy Rider-affisch på väggen och gå på toa.

Det var ju ingen som tvingade dej att skicka blaskan från tjeckien, så portot räknas inte. Två nummer till så är vi kvitt.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gullig du är. Jag mår bra. Plugga går väl bra men jag tänker inte göra det för evigt. Ett år till med sjunkande entusiasm är planen, sen ska jag flytta till en crusthusvagn i Malmö och bli knarkare.

Det borde finnas en längsta-best-of som man kan prenumerera på så man får godbitarna utan att behöva hänga här. Några favoriter från min forntida skärmdumpsamling: http://imgur.com/a/WkT1U/all Faan vad jag garvade nu när jag bläddrade igenom mappen.

Jag skulle säga något mer men jag minns inte så det var väl inget viktigt. Jag kan skicka nya nummer tills jag fått lapa muppa, sen får det vara nog. Portot räknas också mot de hundra kronorna. Nu ska jag sätta upp min Easy Rider-affisch på väggen och gå på toa.

Fiddens fleshlightkommentar, haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...