Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ffs, passande slut på en /wristig dag då antar jag. Så är allt bara emo och man tänker tröstkäka osså har köttfärsen blitt dålig. Ett uteblivet tröstkäk är ju fö fään bara för sorgligt. Kan det BLI lite mera fredagen den trettonde, please? xD

Postat

Ffs, passande slut på en /wristig dag då antar jag. Så är allt bara emo och man tänker tröstkäka osså har köttfärsen blitt dålig. Ett uteblivet tröstkäk är ju fö fään bara för sorgligt. Kan det BLI lite mera fredagen den trettonde, please? xD

🙁

Fejl all over XD

ÄSCH.... UPP me hakan! ☺️

2122009105703PM_chinup.jpg

Postat

Du måste skicka en vänförfrågan och bli "vän" med mig. Vem vill inte det liksom! 😄

Jag har Zak på Facebook. Fråga mig inte varför, haha.

Nu ska jag kolla på serie, New Girl. 😄 Och käka glass! Catch u later u motha fockhas!

Din jävel 😠

Postat

Har lagt in några John Mellencamp i Best Of Längsta!

okej?

☺️

Jag har Zak på Facebook. Fråga mig inte varför, haha.

Varför?

Postat

Hur går det me pangkakan, Fluffy? ..eller nej jag menar Fidsky!

😕

fråga inte.

mätt.

mår lite illa.

UNDRAR OM DET FINNS GLASS 😄

Postat

Ja määäh. 😄

hahahaha, jag tänkte väl det! xD

Din jävel 😠

Blev ingen glass dock, den var borta. 😳

Vem fan snor glass? :S

Och nej, inte min mamma!

xD

Postat

De flesta ha de flesta tror jag.

Jag har Pazo, Killis, Fidden, Pico. Slejj, MIcke och Grahn (Pseudo). Hade Dingis men han tog bort mig. 😑

Har inte nay o zac though. 😕

Postat

Jag har Pazo, Killis, Fidden, Pico. Slejj, MIcke och Grahn (Pseudo). Hade Dingis men han tog bort mig. 😑

Vi coola har en egen grupp 😎

Nejmän. Good luck finding me 😄

Postat

Varför kan neosus ha pseudonym om inte jag kan ha det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.