Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

jag har glömt...

men jag minns att debatt en gång skrev under med "/c. fransson" eller något liknande.

Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå.

Om 2000 år firas säkert julafton till minne av honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp, arbetsdagen inledde med en SQL-server som fått tuppjuck. 😏

Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt.

sol-serveringar är ovanliga detta år.

Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt.

sol-serveringar är ovanliga detta år.

Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj.

Nört! xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen.

Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen?

Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man taklampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...