Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag har glömt...

men jag minns att debatt en gång skrev under med "/c. fransson" eller något liknande.

Postat

Jag tänker iallafall ALDRIG avslöja vad jag heter på internet.

Utanför internet heter jag iallafall Fredrik Johansson, som så många andra.

... iallafall.

Postat

jag har glömt...

men jag minns att debatt en gång skrev under med "/c. fransson" eller något liknande.

Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå.

Postat
Det är ju för fan fredagen den 13e idag! 😳
Jupp, arbetsdagen inledde med en SQL-server som fått tuppjuck. 😏
Postat

Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå.

Om 2000 år firas säkert julafton till minne av honom.

Postat

Jupp, arbetsdagen inledde med en SQL-server som fått tuppjuck. 😏

Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt.

sol-serveringar är ovanliga detta år.

Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj.

Postat

Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt.

sol-serveringar är ovanliga detta år.

Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj.

Nört! xD
Postat

Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen.

Postat

Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen.

Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen?

Postat

Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man taklampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute.

Postat

Taklampan som han inte brukar tända, blev mörk och när det åskade så...eeeh...blixtrade det.

Varte rätt? 😱

Postat

Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man taklampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute.

Jahaaaaa.

creepy-willy-wonka-meme-generator-that-s-just-fascinating-80f6dc.jpg

Postat

Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man pannlampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute.

Hmm.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.