Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det är det finaste någon har sagt till mig. 🥰 VILL DU HA ETT FIKON?!
SadamJR Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det har du inte alls. Det har jag visst. Du är den enda som inte vet. Läs ifatt ett halvår.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 jag har glömt... men jag minns att debatt en gång skrev under med "/c. fransson" eller något liknande.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Jag tänker iallafall ALDRIG avslöja vad jag heter på internet. Utanför internet heter jag iallafall Fredrik Johansson, som så många andra. ... iallafall.
Overkill Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 jag har glömt... men jag minns att debatt en gång skrev under med "/c. fransson" eller något liknande. Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå.
Pico Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det är ju för fan fredagen den 13e idag! 😳 Jupp, arbetsdagen inledde med en SQL-server som fått tuppjuck. 😏
SadamJR Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Kan inte låta bli att fundera på vad som hände honom.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Ja han mejlade mig en gång och då var det något namn ju men det minns jag inte vad det var. Han fanns nog inte på riktigt ändå. Om 2000 år firas säkert julafton till minne av honom.
Memphis Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Okej, Saddam om du inte vill säga vad du heter så ska jag kalla dig Pelle.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Jupp, arbetsdagen inledde med en SQL-server som fått tuppjuck. 😏 Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt. sol-serveringar är ovanliga detta år. Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj.
Pico Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Fan vad skumt, O:et i SOL verkar ha fått tag på en cigarett. Det är nog därför det är så molnigt. sol-serveringar är ovanliga detta år. Eller vänta nu, din semester är slut. visst ja, jag glömde. nej men oj. Nört! xD
Overkill Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det åskade som fan i Stockholm förut. Brukar inte tända taklampan på mitt kontor heller för jag gillar inte taklampor, och så plötsligt blev det ganska mörkt och så blinkade det till några gånger och sen lite senare blev det som vanligt igen. Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen?
Overkill Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen? Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man taklampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute.
Neosus Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Vad hade egentligen taklampan för funktion i berättelsen? Taklampan som han inte brukar tända, blev mörk och när det åskade så...eeeh...blixtrade det. Varte rätt? 😱
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man taklampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute. Jahaaaaa.
Fidden Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Tror jag får försöka komma igång med träningen igen, för att liksom avdampa mig.
SadamJR Postat 13 juli 2012 Postat 13 juli 2012 Det gjorde ju att när det var mörkt ute så blev det även mörkt på mitt kontor. Har man pannlampan tänd så blir det inte så mörkt även om det är mörkt ute. Hmm.
Recommended Posts