Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Var det en svar på någon fråga? Satsar du alttså på dansmusik nu?

Satsar o satsar. Tänkte gå in lite mer seriöst på den genren och se hur det går. Mest för att jag börjar tycka det e roligast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Han har säkerligen lite autotune på eller pillat me Melodyne, men jag menade mer att han han har bra sångröst, inte att han är en bra sångare, det är två skilda saker.

Om han är tonsäker i verkligen vet man ju inte men sångkvalitén på hans röst är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanx. Hur gör du om du använder något, kontaktar du vederbörande då?

Your welcome. Jo, det ska man ju göra om man använder någons material. Finns väl de som släpper loopar o sånt helt fritt men de flesta skriver i sina profiler eller under låten att man ska kontakta dem och skriva "feat" och så deras namn, i sin låttitel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett gatukök har blivit kritiserat för sexistisk korvreklam enligt bilden. Själv skulle jag kunna göra betydligt värre reklam om jag hade haft ett korvstånd.

schyman-bil-e1342004250359.jpg?w=231

Jag brukar öppna mitt korvstånd på morgonen. Och när jag är med era mammor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Direkt när jag kom till uppsala efter jobbet drog jag till en kompis och så var vi några som käkade en jävla massa mat och hade det gött. Det är ju kul och så men lite segt när man kommer hem sen och måste gå och lägga sig direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

de e tråkigt att sova. idag fyller min kusin 18, så vi alla som är halv-vuxna ska ut ikväll!

Direkt när jag kom till uppsala efter jobbet drog jag till en kompis och så var vi några som käkade en jävla massa mat och hade det gött. Det är ju kul och så men lite segt när man kommer hem sen och måste gå och lägga sig direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar att gå och lägga mig tidigt, typ 21 helst, om det liksom passar med dagen i övrigt. Då tycker jag det är skitskönt och det är det jag föredrar egentligen.

En av böckerna jag beställde på Adlibris i förrgår betalade jag 71 kr för men nu kostar den 68.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...