Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Var det en svar på någon fråga? Satsar du alttså på dansmusik nu? Satsar o satsar. Tänkte gå in lite mer seriöst på den genren och se hur det går. Mest för att jag börjar tycka det e roligast.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Satsar o satsar. Tänkte gå in lite mer seriöst på den genren och se hur det går. Mest för att jag börjar tycka det e roligast. Har du lagt ner reklamsvängen?
Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Har du lagt ner reklamsvängen? För längesen. Gjorde bara ett par få uppdrag.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 För längesen. Gjorde bara ett par få uppdrag. Var var det du hittade den där acapellagrejen nu igen?
Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 (redigerat) looperman.com Finns mycket kassa där också också så man få leta upp sina guldkorn. Senaste jag hittade är medlemmen seklo som sjunger riktigt bra. Tänkte göra en låt me hans acapella från låten Out and inside. http://www.looperman...capellas/615309 Redigerat 11 juli 2012 av Memphis
Fidden Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 eller ja, det kanske är någon annan variant man får höra när man klickar på playknappen...
Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Han har säkerligen lite autotune på eller pillat me Melodyne, men jag menade mer att han han har bra sångröst, inte att han är en bra sångare, det är två skilda saker. Om han är tonsäker i verkligen vet man ju inte men sångkvalitén på hans röst är bra.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 looperman.com Finns mycket kassa där också också så man få leta upp sina guldkorn. Senaste jag hittade är medlemmen seklo som sjunger riktigt bra. Tänkte göra en låt me hans acapella från låten Out and inside. http://www.looperman...capellas/615309 Tanx. Hur gör du om du använder något, kontaktar du vederbörande då?
Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Tanx. Hur gör du om du använder något, kontaktar du vederbörande då? Your welcome. Jo, det ska man ju göra om man använder någons material. Finns väl de som släpper loopar o sånt helt fritt men de flesta skriver i sina profiler eller under låten att man ska kontakta dem och skriva "feat" och så deras namn, i sin låttitel.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Det finns en hel del smått och gått där om man har obegränsat med tid, och det har ju jag.
Memphis Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 haha. 😛 Så länge man inte publicerar nån låt offentligt så e det ju bara att ladda ner o leka.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Ett gatukök har blivit kritiserat för sexistisk korvreklam enligt bilden. Själv skulle jag kunna göra betydligt värre reklam om jag hade haft ett korvstånd.
SadamJR Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Tyst vittne är ovanligt tyst ikväll. Pisstv4 har kört första 20 minuterna utan ljud. Inga problem med ljudet på reklamen dock.
Micke H Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Ett gatukök har blivit kritiserat för sexistisk korvreklam enligt bilden. Själv skulle jag kunna göra betydligt värre reklam om jag hade haft ett korvstånd. Jag brukar öppna mitt korvstånd på morgonen. Och när jag är med era mammor.
Overkill Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Direkt när jag kom till uppsala efter jobbet drog jag till en kompis och så var vi några som käkade en jävla massa mat och hade det gött. Det är ju kul och så men lite segt när man kommer hem sen och måste gå och lägga sig direkt.
Zakyath Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 de e tråkigt att sova. idag fyller min kusin 18, så vi alla som är halv-vuxna ska ut ikväll! Direkt när jag kom till uppsala efter jobbet drog jag till en kompis och så var vi några som käkade en jävla massa mat och hade det gött. Det är ju kul och så men lite segt när man kommer hem sen och måste gå och lägga sig direkt.
Overkill Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Älskar att gå och lägga mig tidigt, typ 21 helst, om det liksom passar med dagen i övrigt. Då tycker jag det är skitskönt och det är det jag föredrar egentligen. En av böckerna jag beställde på Adlibris i förrgår betalade jag 71 kr för men nu kostar den 68.
Neosus Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Jag ska ta och koka mig lite fika så att ni vet vars jag håller hus! M´KAY?? 😄
slejnard Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 Jag ska ta och koka mig lite fika så att ni vet vars jag håller hus! M´KAY?? 😄 ja men då vet vi 😄 hemma från rep! imorn kör vi gamla rockdängor i parken.
Neosus Postat 11 juli 2012 Postat 11 juli 2012 (redigerat) Men gud så roligt! Parkspelning! 🥰 Här blir det lite folkmusik på hembygdsgården i en liten by i..... skogen. 😱 Redigerat 11 juli 2012 av Neosus
Recommended Posts