Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

du menar att du ser min avatar och det jag skrivit och att det står "Fidden" på en del ställen?

no fucking shit, sherlock!

NO FUCKING SHIT I TELL YOU!

Annons
Postat

[sätta kaffet i halsen]

Aldrig varit i göteborg?

[/veiron]

Haha jo.

Men bara hastigt. Det längsta jag varit där är när jag varit på liseberg. Men då har en ju bara varit i liseberg och inte i stan. Annars så typ metallicakonsert... återigen... bara varit i ullevi då 😛

Postat

...men vahettere...eeeh...... har du semester nu, fidsky?

orka skriva stor bokstav.

JA DET HAR JAG.

DET ÄR LUGNT, JAG KAN SKRIVA DOM ÅT DIG.

Postat

Haha jo.

Men bara hastigt. Det längsta jag varit där är när jag varit på liseberg. Men då har en ju bara varit i liseberg och inte i stan. Annars så typ metallicakonsert... återigen... bara varit i ullevi då 😛

Jag finner det märkligt att ingen göteborgare slängt sig över dig och berättat om Orust under denna, om än begränsade, tid.

Postat

Jag köpte en kaffebryggare i helgen! 😮

No more mr snabbkaffe guy, som man säger.

6 koppar om dagen har varit ett minimum såhär långt. Är det normalt, eller finns det fler som mig?

Postat (redigerat)

det finns nog fler som du, men det är väl lite mycket såvida du inte blandar ut dem med något

saNt, får nog gå till systemet.

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.