Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Har fan aldrig läst svensk geografi så jag har fan inte koll!

Har aldrig beblandat mig i västkusten heller för den delen! Bara halmstad förra sommaren en sväng.

[sätta kaffet i halsen]

Aldrig varit i göteborg?

[/veiron]

Link to comment
Dela på andra sajter

fan kan typ ha benet i 90 grader nu, score... knät kanske är bättre om ett par dar?

Bättre som i bättre tillagat? Typ mörare? Mindre rått?

Har du varit på den där kanibaldrogen?

Link to comment
Dela på andra sajter

HA! Vaknade å öppna datorn. Började surfa å så bah shiiiiit väääärldens långsammaste uppkoppling. Tog fan 2min att få upp längsta... satt å surfa såhär en stund. sen kom jag på att kolla trådlösa lite... så surfade jag på en grannes router ;PpPPpPppP

Asså, man blir ju så jävla förbannad.

Ska man ha öppet nätverk ska det fanimig vara top notch, annars kan det vara. Sök upp vederbörande och ge ett kok stryk.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Hanson började som band så var Seinfeld bara inne på sin tredje säsong (totalt kom det nio stycken). Det är fan sjukt.

fast då spelade de väl mest för sina släktingar och var typ 5 år gamla. när de släppte middle of nowhere hade seinfeld nästan slutat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte till följande mening på engelska. Någon?

Jag antar att förmågan att driva med ett språk är vad som visar om man verkligen kan tala det flytande eller inte.

I guess the ability to drive with a language is what shows if a man really can tale it floating or not.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en liiiiiiten fundering..

Ibland när jag kollar i u-tuben så står det: "Detta videoklipp innehåller material från UMG. Det kan inte visas i ditt hemland."

Varför står det så?

Mvh // Undrande 😕

Men vafan, vadå hemland? Vad fan vet dom om mitt hemland? xD

Jag kanske är ifrån moldavien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjahapp, så SD-kortet bara valde att lägga av mitt i natten eller något. Var ju rätt jävla random och rätt jävla irriterande.

Vadå, har du redan spelat ut SD-kortet? Vad ska du nu göra om du känner dig lite smygrasistisk en dag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...