CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Brygger snart kaffe! ☺️ va GOTT! 😮 Jag ska också koka fika snart 😑 Får ju inte somna bara för att man kommit hem. Fast iofs... Det är prio 1 med middag 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag dricker nybryggt Zoega kaffe 🙂
Neosus Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 😄 Mmm nu får jag skärpa mig 😱 ..de e dessutom Gevalia! 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag har köpt nya monitorer 😊
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 😄 Mmm nu får jag skärpa mig 😱 ..de e dessutom Gevalia! 😱 Zoega borde dom ha på ICA Trollet 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Behringer? 😕 Jajjamensan. Min andra monitorer skänkte jag till en kompis 🙂
Neosus Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jajjamensan. Min andra monitorer skänkte jag till en kompis 🙂 Vågar jag köpa grisen i säcken? Är ute efter andra monitorer oxå men Behringer får jag kväljningar av. Fast kan ju ge det en chans till. Om de e billigt OCH bra. 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Den där skulle jag kunna köpa bara för att den har så fina färger. 😑
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 AnalogFredrik: har du ngt köptips på motvikt till mikstativ (K&M)? Hade bara lust att se vad som finns på marknaden 😑
debatt Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vågar jag köpa grisen i säcken? Är ute efter andra monitorer oxå men Behringer får jag kväljningar av. Fast kan ju ge det en chans till. Om de e billigt OCH bra. 😄 Dynaudio.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Vågar jag köpa grisen i säcken? Är ute efter andra monitorer oxå men Behringer får jag kväljningar av. Fast kan ju ge det en chans till. Om de e billigt OCH bra. 😄 Varför får du kväljningar av Behringer? Det vore rimligare om du blev lös i magen av Behringer. 😳
Neosus Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 En rejäl käftsmäll om man drar på max.. 😆 ...eller drar på Max. 😱 Varför får du kväljningar av Behringer? Det vore rimligare om du blev lös i magen av Behringer. 😳 Nä rännskita e int så kul heller.. 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 (redigerat) Dynaudio. http://www.behringer.com/EN/Products/B1031A.aspx Såna! Om man ser till det väl tilltagna slutsteget och vilka kompenastionsmöjligheter det finns så får man väldigt mycket monitorer för pengarna. Det sitter riktigt bra element i dom och delningsfiltret är av riktigt hög kvalité. Behringer förtjänar bättre rykte. De företag som klingar bättre i folks ögon generellt håller inte lika hög kvalité på sina produkter i mellanprisklass utan då måste man upp dom dom riktigt dyra modellerna. Men det är inte alla som förstått det. 😉 Redigerat 17 oktober 2011 av Analogfreak
Neosus Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 http://www.behringer.com/EN/Products/B1031A.aspx Såna! Om man ser till det väl tilltagna slutsteget och vilka kompenastionsmöjligheter det finns så får man väldigt mycket monitorer för pengarna. Det sitter riktigt bra element i dom och delningsfiltret är av riktigt hög kvalité. Behringer förtjänar bättre rykte. De företag som klingar bättre i folks ögon generellt håller inte lika hög kvalité på sina produkter i mellanprisklass utan då måste man upp dom dom riktigt dyra modellerna. Men det är inte alla som förstått det. 😉 Okay! Dom hamnar på min lista över intressanta monitorer. 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Köp dom på öppet köp om du känner dig osäker Dom är ju i princip gratis så 😊
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 AnalogFredrik: har du ngt köptips på motvikt till mikstativ (K&M)? Hade bara lust att se vad som finns på marknaden 😑 Ska du bara ha en motvikt? 😊
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Ska du bara ha en motvikt? 😊 Mm. Så länge i alla fall. "Ska ha och ska ha". Inget som är supernödvändigt just nu men det vore bra att ha. 🥰
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Jag är inte så förtjust i grön paprika. Röd och gul = helt okej men grön... nääää 😠 Gör vad ni vill med den informationen 😑
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Tadaa 😳 http://produkte.k-m.de/en/Mic-stands/Accessories/21105-Counter-weight-black
SadamJR Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Köp dom på öppet köp om du känner dig osäker Dom är ju i princip gratis så 😊 Dom verkar väldigt billiga för vad dom erbjuder. Har du provlyssnat?
Recommended Posts