Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...?

Aja, gratis käk och öl var det iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

njaee 😱

fick sms med fråga om vad jag gjorde som jag antar indikerar någon slags tanke om att göra nått... men efter att jag svarade så får jag inget svar ... .. .. .

Bara så vi utesluter det... du svarade inget i stil med "Dra åt helvete din fåntratt!"? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...?

Aja, gratis käk och öl var det iallafall.

öken gig såkallat. gjort några sådana åxå.

Bara så vi utesluter det... du svarade inget i stil med "Dra åt helvete din fåntratt!"? 😛

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har legat och försökt sova i 2timmar nu.

Men katten har bestämt sig för att bete sig som ett spädbarn och vaknar och skriker var 10minut. Och eftersom jag är den enda här så har jag på någon vänster blivit kattvakt....

Jag vill ju sovaaaaaa. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som använder Reaper? Klickade ur mixern ur docken (så den hamnade i eget fönster), men nu har jag tappat bort den... Hur får man tillbaka den?

Jag antar du har testat Meny -> View. -> Mixer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har legat och försökt sova i 2timmar nu.

Men katten har bestämt sig för att bete sig som ett spädbarn och vaknar och skriker var 10minut. Och eftersom jag är den enda här så har jag på någon vänster blivit kattvakt....

Jag vill ju sovaaaaaa. 🙁

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...?

Eller dra på världens jävla dist och gå över till dödsmetall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...