Zakyath Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Ja! Är så förbannat jävla hungrig nu! Tycker fan att pearl kan spelat nog nu, de har fan kört snart 3 timmar Se ja kan inte ens skriva...
Micke H Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...? Aja, gratis käk och öl var det iallafall.
Pico Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 njaee 😱 fick sms med fråga om vad jag gjorde som jag antar indikerar någon slags tanke om att göra nått... men efter att jag svarade så får jag inget svar ... .. .. . Bara så vi utesluter det... du svarade inget i stil med "Dra åt helvete din fåntratt!"? 😛
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...? Aja, gratis käk och öl var det iallafall. öken gig såkallat. gjort några sådana åxå. Bara så vi utesluter det... du svarade inget i stil med "Dra åt helvete din fåntratt!"? 😛 😄
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Näe om man skulle försöka sova ...får se om grannen poppar mer stereo eller om det blev slut på det roliga nu? Man får se! 😄 HEDA!
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Har legat och försökt sova i 2timmar nu. Men katten har bestämt sig för att bete sig som ett spädbarn och vaknar och skriker var 10minut. Och eftersom jag är den enda här så har jag på någon vänster blivit kattvakt.... Jag vill ju sovaaaaaa. 🙁
Memphis Postat 8 juli 2012 Postat 8 juli 2012 Nån som använder Reaper? Klickade ur mixern ur docken (så den hamnade i eget fönster), men nu har jag tappat bort den... Hur får man tillbaka den? Jag antar du har testat Meny -> View. -> Mixer?
Zakyath Postat 8 juli 2012 Postat 8 juli 2012 Har legat och försökt sova i 2timmar nu. Men katten har bestämt sig för att bete sig som ett spädbarn och vaknar och skriker var 10minut. Och eftersom jag är den enda här så har jag på någon vänster blivit kattvakt.... Jag vill ju sovaaaaaa. 🙁 🙁
Zakyath Postat 8 juli 2012 Postat 8 juli 2012 funderar på att dygna 😮 ska ju ändå sitta i en bil 6 timmar imorgon, då kan man ju passa på att sova...
Pazo Postat 8 juli 2012 Postat 8 juli 2012 den kan heta "En distinkt lukt av diesel" Handlar om Midi Som eftersöker smuts. Fast midi är den fina överklass bruttan från södermalm och smuts är en lortig bilmekaniker från Eslöv, i sammanhanget. "överklassbruttan"
SadamJR Postat 8 juli 2012 Postat 8 juli 2012 Vilken skum spelning. Det var företagsfest och vi lirade under middagen. Det var verkligen ingen scen direkt, utan mer ett utrymme i mitten. Vi lirade våra halv-akustiska covers (halv-akustisk = clean sound på förstärkaren xD ) och inte en jävel brydde sig egentligen. Hade kanske vart bättre att sätta på någon skiva i PA-systemet...? Eller dra på världens jävla dist och gå över till dödsmetall.
Recommended Posts