Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tack tack. Har arrat om den en del för spåren är bara typ 1:06 så man får klippa och klistra lite för att få den till 2:50 som den är nu. Men tyckte det funkade rätt bra.

Postat

Skumt. Kan iofs vara å:et i filnamnet som spökar. Funkade iofs för Neosus. Här är annat namn:

Postat

Skumt. Kan iofs vara å:et i filnamnet som spökar. Funkade iofs för Neosus. Här är annat namn:

Tyckte det var lite jobbiga gitarrer med tremolot hela tiden :S

trummorna känns lite livlösa också.

Annars tyckte jag det var rätt bra 🙂

Postat

Tack slej och naymari för era kommentarer också! Tyckte tremolot var asgött, men du har nog rätt att man kanske lätt tröttnar på det. Hur livar man upp trummor? Har aldrig mixat sånt här förut egentligen så vet inte riktigt hur man gör sånt. Typ framhäva cymbalstök?

Postat

Tack slej och naymari för era kommentarer också! Tyckte tremolot var asgött, men du har nog rätt att man kanske lätt tröttnar på det. Hur livar man upp trummor? Har aldrig mixat sånt här förut egentligen så vet inte riktigt hur man gör sånt. Typ framhäva cymbalstök?

Ja alltså. Mera dynamiskt och mera överhäng skulle jag tro. 😕

Postat

Tycker att det är riktigt bra. Tycker att det är lite "valiumkänsla" över det hela, men det kanske är meningen. Sången är helt ok oxå.

Postat

Ja alltså. Mera dynamiskt och mera överhäng skulle jag tro. 😕

Ok! Ska mixtra lite med det då. Tack för inputen!

Tycker att det är riktigt bra. Tycker att det är lite "valiumkänsla" över det hela, men det kanske är meningen. Sången är helt ok oxå.

Tack så mycket. Vad menar du med "valiumkänsla"? Jag lyssnade ju på kent innan så det var nog lite ditåt det drog.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.