slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 använder mest rec/play å lägger in lite grejs...typ reverb, kompressor osv. inge avancerad användare.
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 JAG LYCKADES MED DET också åj caps du kanj aiiitt! 😄 http://youtu.be/qM0zINtulhM top 20 bästa låtar. iaf lätt top 50.
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Såhär låter min mix just nu Your browser does not support the HTML5 audio tag Tror jag komprimerade skiten lite väl mycket men men...
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Tack tack. Har arrat om den en del för spåren är bara typ 1:06 så man får klippa och klistra lite för att få den till 2:50 som den är nu. Men tyckte det funkade rätt bra.
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Skumt. Kan iofs vara å:et i filnamnet som spökar. Funkade iofs för Neosus. Här är annat namn: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Jag öppnade spelarn i en ny flik (i chrome). Då fonkade det. 🤪😄
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 låter bra OK! väl använda effekter och bra nivåer på allt. Jag öppnade spelarn i en ny flik (i chrome). Då fonkade det. 🤪😄 harnte chrome. 😑 NÄ OM MAN SKULLE TA EN KAFFEPAFFE NU STRAX DÅ!
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 (redigerat) Har du norskt krom då? ....de ha ja! 😱 Redigerat 7 juli 2012 av Neosus
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Skumt. Kan iofs vara å:et i filnamnet som spökar. Funkade iofs för Neosus. Här är annat namn: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tyckte det var lite jobbiga gitarrer med tremolot hela tiden :S trummorna känns lite livlösa också. Annars tyckte jag det var rätt bra 🙂
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PGQAfolOJUI funderar på att köra denna Den e bja 😑
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Tack slej och naymari för era kommentarer också! Tyckte tremolot var asgött, men du har nog rätt att man kanske lätt tröttnar på det. Hur livar man upp trummor? Har aldrig mixat sånt här förut egentligen så vet inte riktigt hur man gör sånt. Typ framhäva cymbalstök?
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 detta är magic! en av världens bästa sångare! http://www.youtube.com/watch?v=ltc5EsuyBh4&feature=related YEP!! 🥰
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Har bara lyssnat på den av Soundgardens alla skivor men den är riktigt bra. Ett tag sen nu dock.
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 kör en nostalgitripp på youtube. där finns ju jättemånga låtar! 😮 åsså hittar man nåt nytt i högra spalten när man kollar.
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Tack slej och naymari för era kommentarer också! Tyckte tremolot var asgött, men du har nog rätt att man kanske lätt tröttnar på det. Hur livar man upp trummor? Har aldrig mixat sånt här förut egentligen så vet inte riktigt hur man gör sånt. Typ framhäva cymbalstök? Ja alltså. Mera dynamiskt och mera överhäng skulle jag tro. 😕
SadamJR Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Skumt. Kan iofs vara å:et i filnamnet som spökar. Funkade iofs för Neosus. Här är annat namn: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tycker att det är riktigt bra. Tycker att det är lite "valiumkänsla" över det hela, men det kanske är meningen. Sången är helt ok oxå.
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZGXZOrEV7_c&feature=player_embedded 😮 så awesome!
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 (redigerat) Yepp! 😄 Jag hittade Peter Green & Splinter Group - In Concert 2003 (Complete) Det ska jag spara å lyssna på sen. 2 timmar lång 😱 Redigerat 7 juli 2012 av Neosus
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Ja alltså. Mera dynamiskt och mera överhäng skulle jag tro. 😕 Ok! Ska mixtra lite med det då. Tack för inputen! Tycker att det är riktigt bra. Tycker att det är lite "valiumkänsla" över det hela, men det kanske är meningen. Sången är helt ok oxå. Tack så mycket. Vad menar du med "valiumkänsla"? Jag lyssnade ju på kent innan så det var nog lite ditåt det drog.
Overkill Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Dricker öl nu. Köpte lite nya (för mig) okända sorter igår på systemet. Den här är det nu:
Recommended Posts