Zakyath Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Fan jag orkar inte heller... Skulle vilja sova, men tåget till jobbet går om 20 min 🙁
Zakyath Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Säljer merch på Globen! Kanske inget slavjobb direkt, men det blir så jävla sent
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Säljer merch på Globen! Kanske inget slavjobb direkt, men det blir så jävla sent Tänk om du får sälja merch under Biebers konsert! 😛
Zakyath Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Det vore något! Ikväll får jag dock nöja mig med pearl jam
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Det vore något! Ikväll får jag dock nöja mig med pearl jam det är ju inte helt illa pinkat!
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Nix! Helst skulle jag dock som sagt sova 😛 under konsertens gång är det nog inte så högt tryck. då kan du nog tuppilura litta 😑
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 (redigerat) Längstah.... Vad tror ni? Tänkbort otajtheter och sånt.. Och att saxofon samplen är den sämsta i hela världen Your browser does not support the HTML5 audio tag Bra eller anus? 😱 Redigerat 7 juli 2012 av Naymari
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 (redigerat) Längstah.... Vad tror ni? Tänkbort otajtheter och sånt.. Och att saxofon samplen är den sämsta i hela världen Your browser does not support the HTML5 audio tag Bra eller anus? 😱 Jodå bra! Lite mer jäklar anama på orgel. Med dist. Och saxen känns väldigt general midi. Inte bra som du själv skrev. Men annars bra. Som skiss: Skitbra.. haha 😄 Redigerat 7 juli 2012 av Neosus
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Jodå bra! Lite mer jäklar anama på orgel. Med dist. Och saxen känns väldigt general midi. Inte bra som du själv skrev. Men annars bra. Som skiss: Skitbra.. haha 😄 Mer dist vettitusan. överstyra den liiiiite kanske. Saxen är skikass, haha. xD Tank you! 😄 funky stuff nay! nice! lite mer smuts i mixen ba. Mjo de ska det verkligen bli i den färdiga produkten. 😛 Tank you!
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Jepp overdrive. Och så spela lite mer "slarvigt" och elakt på orgel. Saxen kanske går att byta ut mot en bluesig gitarr? John Lord 🥰
CHAE Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Längstah.... Vad tror ni? Tänkbort otajtheter och sånt.. Och att saxofon samplen är den sämsta i hela världen Your browser does not support the HTML5 audio tag Bra eller anus? 😱 Skönt flumgung ju, Nay 😎 Saxen (och hela spåret) påminner lite om introt till den gamla Amiga 500-dängan Chock Rock 🥰 Iaf: jag gillar't och Moa får något pårökt i blicken 😛😳😱😊 funky stuff nay! nice! lite mer smuts i mixen ba. Mäh! det säger du ju jämt 😛 Nu ska vi fika glass och akffe 😠
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Jepp overdrive. Och så spela lite mer "slarvigt" och elakt på orgel. Saxen kanske går att byta ut mot en bluesig gitarr? John Lord 🥰 i will try! 🙂
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Skönt flumgung ju, Nay 😎 Saxen (och hela spåret) påminner lite om introt till den gamla Amiga 500-dängan Chock Rock 🥰 Tack! Vet inte hur du kopplar ihop det där dock! 😲 Iaf: jag gillar't och Moa får något pårökt i blicken 😛😳😱😊 😳😕😱
CHAE Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Tack! Vet inte hur du kopplar ihop det där dock! 😲 😳😕😱 Inte jag heller 😆 😑
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Skönt flumgung ju, Nay 😎 Saxen (och hela spåret) påminner lite om introt till den gamla Amiga 500-dängan Chock Rock 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=8rm0eTagViU Iaf: jag gillar't och Moa får något pårökt i blicken 😛😳😱😊 Mäh! det säger du ju jämt 😛 Nu ska vi fika glass och akffe 😠 japp för att det låter jämt kliniskt, midi behöver smuts! S M U T S! 😠
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 japp för att det låter jämt kliniskt, midi behöver smuts! S M U T S! 😠 Midi behöver jord, olja och en distinkt lukt av diesel.
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 DET GÅR TRÖGT MED TEXTSKAPANDET TILL GRAHNS LÅT! oj caps... 😊 . kan ni hjälpa mig med förslag på titel eller vad den ska handla om? Midi behöver jord, olja och en distinkt lukt av diesel. 😄
Neosus Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 Ska klura på nån titel. Ja e typ helt tom i skallen när det gäller sånt därt 😆😄 Jag kan prova att klura lite! 😎
slejnard Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 klura på! det brukar lossna om man har nån titel att klura på. de e såå
Naymari Postat 7 juli 2012 Postat 7 juli 2012 den kan heta "En distinkt lukt av diesel" Handlar om Midi Som eftersöker smuts. Fast midi är den fina överklass bruttan från södermalm och smuts är en lortig bilmekaniker från Eslöv, i sammanhanget.
Recommended Posts