Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vore riktigt intressant veta exakt hur facebooks profilsökning fungerar. Skrev in namnet på en på mitt jobb nu med förnamn samt två första bokstäverna i efternamnet. De första tre bokstäverna är Hve, men även fast det finns folk med Hva som tre första (dvs alfabetiskt före honom) så kom han upp som första i listan. Inga gemensamma vänner, så det är ju inte det som styr.

Jag tror dom har extremt komplicerade algoritmer för det där. En kollega skapade ett jobbkonto och fick upp hela personalstyrkan som förslagna vänner, trots att han inte angett något alls i sin profil och inte ens använde sin jobbmail.

Annons
Postat

Ja, jag har ju inte heller angett mitt jobb där så det är ju inte det. Iofs har jag skrivit namnet på jobbet i en statusuppdatering och det kanske han också har (eller att han har angett det).

Postat (redigerat)

Jag tror dom har extremt komplicerade algoritmer för det där. En kollega skapade ett jobbkonto och fick upp hela personalstyrkan som förslagna vänner, trots att han inte angett något alls i sin profil och inte ens använde sin jobbmail.

Hade DE angett honom som arbetskamrat på ett eller annat vis då? 😛

Jag skickade SEO-frågor till nån Wordpress-snubbe från en mailadress som öht inte är associerat med facebook. Han finns med i listan över folk jag kanske känner. Wtf liksom? Enda möjliga kopplingen skulle kunna vara att jag skickat mail mellan två av mina egna mailadresser och där ena av dem är den jag använt för fejjanregistrering och den andra använde jag för nämnda SEO-frågor. Dock är adresserna inte sparade som kontakter på något av kontona så annat än att epostutbyte skett så bör inte de olika epostkontona känna till varandra, liksom. xD

Redigerat av Pico
Postat

Den där badsaltszombien kanske bara hade köpt lite vanish.

Obduktionen visade att han iallafall inte hade tagit badsalt. Bara lite marijuana tror jag.

Postat (redigerat)

Den där badsaltszombien kanske bara hade köpt lite vanish.

Som jag uppfattade det så fastslog man, efter obduktionen, att badsalts-drogen inte fanns i killens system atm enbart marijuana. Bad case of the munchies...? XD

Tokninjad av Pico (såklart 😏😛 )

OCH Sadam! 😮

Redigerat av CHAE
Postat

varje gång jag hör den öht! 😄

Blir alltid lika glad... liksom...nanana nanan call me maybe nanan...--->FINA TJEJER TJABBA!

Haha, det är en bra video det ☺️

Postat

Ungefär såhär låter det nu. Med gamla strängar... 😱😊

Jo det sitter EMG81/85 på den.

shit shit shit shit, va nice.

Vill också kunna få så bra gitarrljud från mina prylar. 😕

Postat

@Grahns gitarrprül: FAAAAAN så grymt!!! 😮🥰

Postat

cat-with-korg-microKorg.jpg

Aaah, det är DET som är en kattkorg.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.