Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 "Snäll och fin"...men inte intressant. Blä. You like big bad girls?
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 "Snäll och fin"...men inte intressant. Blä. Snäll och fin är precis vad du behöver. Det eller terapi.
slejnard Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 😑 nu har vi haft avslutningsspelning med sommarjobbarna! 😑 återstår lite städning sen är det semester! 😆
Pazo Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 HAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=tGQy3pTkH98&feature=youtube_gdata_player Vad. Fan. W....T...F.... 😆 :lol:
Zakyath Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 "Snäll och fin" var alltså vad hon beskrev mig som. äsch, så är det alltid. det är ju alltid bara en liten andel som finner en särskilt intressant. att försöka vara till alla till lags är ju väldigt ineffektivt, det är bara att försöka få så många som möjligt att lära känna dig som gäller om man vill se resultat.
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 "Snäll och fin" var alltså vad hon beskrev mig som. My thought exactly.
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 äsch, så är det alltid. det är ju alltid bara en liten andel som finner en särskilt intressant. att försöka vara till alla till lags är ju väldigt ineffektivt, det är bara att försöka få så många som möjligt att lära känna dig som gäller om man vill se resultat. I know. Sved lite bara den här gången. xD Men aja, jag har andra på gång också.
Zakyath Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 aa man funkar ju inte bara kognitivt. det är ju inte kul.
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 I know. Sved lite bara den här gången. xD Men aja, jag har andra på gång också. Visste hon om att du var metalhead? Äter polkagris från Gränna. Fock yääh
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Jag blir förvirrad när folk använder ordet "balle" om sin balkong. Typ när dom säger att dom ska städa den.
Neosus Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Jahopp! Då blev man en gitarr rikare... Ska aaaldrig mer hända igen! 😊 Perfekt att spela hårdrock med!
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Öh, ja. Vadårå? xD Metalheads är ju arga. 😆 Jahopp! Då blev man en gitarr rikare... Ska aaaldrig mer hända igen! 😊 Perfekt att spela hårdrock med! Demo, nu! 😄
Neosus Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Metalheads är ju arga. 😆 Demo, nu! 😄 Okay! Kommer strax... 😎
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Okay! Kommer strax... 😎 Ä himma om någon timme, så du hinner ta en akffe först! Ärr emg 81/85 i den?
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Jag blir förvirrad när folk använder ordet "balle" om sin balkong. Typ när dom säger att dom ska städa den. Vem fan har någonsin gjort det? 😆
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Vem fan har någonsin gjort det? 😆 Flera jag pratat med. xD Ska vi sätta oss på ballen och ta en fika? 😛 xD JAG VET! xD
Recommended Posts