Neosus Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Jag tror att det är Anja.. .eller partnern! De E va ja tror.. 😱😊
Neosus Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Jag borde fan ringa polisen.. Kan ju knappast va lagligt att gasa runt med den lilla motorcykeln på vägarna här omkring. 😏
SadamJR Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Jag borde fan ringa polisen.. Kan ju knappast va lagligt att gasa runt med den lilla motorcykeln på vägarna här omkring. 😏 Sätt upp en snubbeltråd.
Neosus Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Sätt upp en snubbeltråd. Då kommer polisen å ta mej istället. 😱
SadamJR Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Då kommer polisen å ta mej istället. 😱 Sätt upp den anonymt.
Overkill Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Micke, har du läst nån bok om GNR? Typ Slash biografi eller den där Welcome to the Jungle. Skulle vilja läsa nån, men vill ju helst att den ska vara bra också. Har nån annan läst så får ni gärna säga vad ni tycker också.
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Micke, har du läst nån bok om GNR? Typ Slash biografi eller den där Welcome to the Jungle. Skulle vilja läsa nån, men vill ju helst att den ska vara bra också. Har nån annan läst så får ni gärna säga vad ni tycker också. Slash biografi har jag, och den är riktigt, riktigt bra. Ärlig och väldigt detaljerad, och han pratar mycket om sin uppväxt och vad som hände långt innan GNR, vilket jag tyckte var intressant. Sen hur mycket som är sant när det kommer till avhoppet och bråket med GNR vet jag förstås inte. Men hans känns iallafall mer trovärdig än Axl Rose.
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Jag har också läst slashboken. Hann läsa typ fram till efter appetite for destruction, sen stal någon boken på den skolan jag gick i 🙁
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Sen hur mycket som är sant när det kommer till avhoppet och bråket med GNR vet jag förstås inte. Men hans känns iallafall mer trovärdig än Axl Rose. Finns det inte ungefär sju miljarder människor som känns trovärdigare än axl rose?
Naymari Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Finns det inte ungefär sju miljarder människor som känns trovärdigare än axl rose? +1 😑
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Finns det inte ungefär sju miljarder människor som känns trovärdigare än axl rose? Skulle tippa på lite mer än så till och med.
slejnard Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Sidsta dan innan semester! Gig å kaffedrickande hela dagen! 😄 AKFFE FTW! 😠
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Sidsta dan innan semester! Gig å kaffedrickande hela dagen! 😄 AKFFE FTW! 😠 Du behöver väl ingen semester med det där jobbet.
slejnard Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Du behöver väl ingen semester med det där jobbet. Jåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!
Frekvensspektrumanalysator Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Nej, han är amerikan. Han som står för produktionerna på The Postal Service skiva. HAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=tGQy3pTkH98&feature=youtube_gdata_player Vad. Fan. Future of metal.
Micke H Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Om det är så så börjar jag lyssna på dansband tror jag.
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Jåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh! Har du några planer?
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Om det är så så börjar jag lyssna på dansband tror jag.
slejnard Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Har du några planer? Blir mest chill. Kanske en sväng till Kolmården å mata vargarna.
SadamJR Postat 6 juli 2012 Postat 6 juli 2012 Blir mest chill. Kanske en sväng till Kolmården å mata vargarna. Smaklig måltid, för dom alltså.
Recommended Posts