Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag borde fan ringa polisen..

Kan ju knappast va lagligt att gasa runt med den lilla motorcykeln på vägarna här omkring. 😏

Postat

Jag borde fan ringa polisen..

Kan ju knappast va lagligt att gasa runt med den lilla motorcykeln på vägarna här omkring. 😏

Sätt upp en snubbeltråd.

Postat

Micke, har du läst nån bok om GNR? Typ Slash biografi eller den där Welcome to the Jungle. Skulle vilja läsa nån, men vill ju helst att den ska vara bra också. Har nån annan läst så får ni gärna säga vad ni tycker också.

Postat

Micke, har du läst nån bok om GNR? Typ Slash biografi eller den där Welcome to the Jungle. Skulle vilja läsa nån, men vill ju helst att den ska vara bra också. Har nån annan läst så får ni gärna säga vad ni tycker också.

Slash biografi har jag, och den är riktigt, riktigt bra. Ärlig och väldigt detaljerad, och han pratar mycket om sin uppväxt och vad som hände långt innan GNR, vilket jag tyckte var intressant.

Sen hur mycket som är sant när det kommer till avhoppet och bråket med GNR vet jag förstås inte. Men hans känns iallafall mer trovärdig än Axl Rose.

Postat

Jag har också läst slashboken. Hann läsa typ fram till efter appetite for destruction, sen stal någon boken på den skolan jag gick i 🙁

Postat

Sen hur mycket som är sant när det kommer till avhoppet och bråket med GNR vet jag förstås inte. Men hans känns iallafall mer trovärdig än Axl Rose.

Finns det inte ungefär sju miljarder människor som känns trovärdigare än axl rose?

Postat

Finns det inte ungefär sju miljarder människor som känns trovärdigare än axl rose?

Skulle tippa på lite mer än så till och med.

Postat

Sidsta dan innan semester! Gig å kaffedrickande hela dagen! 😄

AKFFE FTW! 😠

Du behöver väl ingen semester med det där jobbet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.