Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

E lite sugen på Way out west ändå.

Bon Iver, Ben Howard, Miike snow, First Aid Kit, Mazzy Star, Ane Brun.

Men känner typ ingen som gillar sån musik. 😑

Overkill gillar flera av dom där, fast dom inte är skräniga.

Annons
Postat

La just upp en gammal sommardänga jag gjort! 😮 Finns att ladda ner om ni går till tråden...

).mp3

Härligt med kören där!

Sommarfeeling delux! banan7.gif

Postat

La just upp en gammal sommardänga jag gjort! 😮 Finns att ladda ner om ni går till tråden...

).mp3

Riktigt härlig sommarlåt Slejj! 😄

Postat

Så här ligger det till:

Trummorna på Hellvalla Burn I, II och III är samtliga körda och mixade genom AD. På I:an var de mycket riktigt "programmerade", av Vallhagen (för jag HATAR att programmera trummor). På II:an och III:an spelade trummisen genom ett TD6-trumset, som jag sedan lät köra genom AD.

Då var jag inte helt ute och cyklade iaf 🙂

Postat

Får inte till följande mening på engelska. Någon?

Jag antar att förmågan att driva med ett språk är vad som visar om man verkligen kan tala det flytande eller inte.

Postat

Får inte till följande mening på engelska. Någon?

Jag antar att förmågan att driva med ett språk är vad som visar om man verkligen kan tala det flytande eller inte.

Hade velat hjälpa dig. Men då hade Zak kommit och sågat mig, så vi kan vänta på honom 😑

Nä, det är pazos grej.

😆

Postat

I guess the ability to make fun of a language is what shows if you are really fluent or not.

Det där verkar helt rätt och begripligt i mina ögon...

Postat (redigerat)

I guess if you have the ability to make fun of a language, shows if you can speak it fluently or not.

Tror ja 😕

Redigerat av Naymari
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.