Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Såg inte att den var så gammal. Avicii är inget vidare. Hur hittade du den där?

Hörde att Avicii varit medlem på forumet så jag gjorde en sökning där jag sökte på Avicii men gjorde det på inlägg skrivna innan mitten på 2010.

Annons
Postat

Hörde att Avicii varit medlem på forumet så jag gjorde en sökning där jag sökte på Avicii men gjorde det på inlägg skrivna innan mitten på 2010.

Ursäkta att jag tjatar, men vad tyckte du om stereolab. Gillar deras nästanpoplåtar.

Postat

Angelica bengtsson slog svenskt rekord i stav med 4.58. Var högt över.

Det är väl ok men inte sånt jag föredrar kanske.

Antar att dom är för bra musiker eller nåt.

Postat

Bara Hellvalla 1 som har programmerat. Och då var det inte han som gjorde det, har. Jag för mig. 😕

Så här ligger det till:

Trummorna på Hellvalla Burn I, II och III är samtliga körda och mixade genom AD. På I:an var de mycket riktigt "programmerade", av Vallhagen (för jag HATAR att programmera trummor). På II:an och III:an spelade trummisen genom ett TD6-trumset, som jag sedan lät köra genom AD.

Postat

E lite sugen på Way out west ändå.

Bon Iver, Ben Howard, Miike snow, First Aid Kit, Mazzy Star, Ane Brun.

Men känner typ ingen som gillar sån musik. 😑

Postat

Så här ligger det till:

Trummorna på Hellvalla Burn I, II och III är samtliga körda och mixade genom AD. På I:an var de mycket riktigt "programmerade", av Vallhagen (för jag HATAR att programmera trummor). På II:an och III:an spelade trummisen genom ett TD6-trumset, som jag sedan lät köra genom AD.

Se där ja!

Postat

En dag ska jag ha bra gehör. Klart den går sådär, det hör jag ju nu när jag spelar det. Tack!

Fast det verkar som han spelar typ halva ackordet (så att dom 2 nedersta strängarna klingar löst...typ hela tiden)

Typ!

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.