Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Sadam, du har missförstått, det är HPs datorer som lägger ner

Ja dom lägger ner efter garantin gått ut.. 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😱

Tyckte det var en hp, och NÄ, DET GÖR DOM INTE ALLS. Min fyller två år i höst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

... xD

De säger ju 27 tums synlig bildyta.

Det andra tror jag men jag vet att jag läst det nånstans, men hittar det inne bara för det xD

När jag tänker efter kan man strunta i det diagonala. Det var väl bara på CRT-tiden det faktiskt skiljde. Det där var ingen fråga du behöver svara på. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tokbra erfarenheter av HP-datorer, deras support, produktkvalitet, leveranstider osv, osv. Men då är det genom jobbet då. Vi har en Dell-server och resten är HP. På klientsidan är det HP stationärt och Lenovo bärbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag ska bygga min nästa dator själv! Hur svårt kan det vara...

Inte svårt alls... ptja, förutsatt att man med "bygga själv" menar välja processor, moderkort, minnen och diverse instickskort att bunta ihop. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag ska bygga min nästa dator själv! Hur svårt kan det vara...

De e int svårt int!

Nä int är det det int!

Bara å se till så att man väljer rätt grejer bara såatte..

SÅ e de me de!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du?

Edit: Tråden är ju från 2007. Tror Avicii har lite annat att göra idag än att hänga här men vad vet jag.

Såg inte att den var så gammal. Avicii är inget vidare. Hur hittade du den där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte svårt alls... ptja, förutsatt att man med "bygga själv" menar välja processor, moderkort, minnen och diverse instickskort att bunta ihop. xD

hehe aa fast att bygga själv från scratch vore ju något!

Link to comment
Dela på andra sajter

De e int svårt int!

Nä int är det det int!

Bara å se till så att man väljer rätt grejer bara såatte..

SÅ e de me de!

🙂

Höll på att bygga datorer med en del folk för 15 år sen. På den tiden var det en massa byglingar och skit man måste fixa, så är det väl inte idag. Problemet var att när man skickade efter delar till 10 datorer så kunde man ge sej fan på att 5 av dom inte funkade som dom skulle när man plockat ihop dom, och då var det skitsvårt att komma på vilken komponent som var trasig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsätt så har han ju blivit en väldigt stor artist.

Populär iallafall. Gillar inte det där autotunandet han håller på med. Gillar inga artister som gör det. Mina favoriter i den här nya, nya för mej menar jag, dansgenren är dada life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Höll på att bygga datorer med en del folk för 15 år sen. På den tiden var det en massa byglingar och skit man måste fixa, så är det väl inte idag. Problemet var att när man skickade efter delar till 10 datorer så kunde man ge sej fan på att 5 av dom inte funkade som dom skulle när man plockat ihop dom, och då var det skitsvårt att komma på vilken komponent som var trasig.

Nä så är det inte i dag! Man köper ett moderkort och sedan grejer som passar till det.

Montera ihop, installera os och sedan klart.

Smidigt som fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

det var sämre förr

Höll på att bygga datorer med en del folk för 15 år sen. På den tiden var det en massa byglingar och skit man måste fixa, så är det väl inte idag. Problemet var att när man skickade efter delar till 10 datorer så kunde man ge sej fan på att 5 av dom inte funkade som dom skulle när man plockat ihop dom, och då var det skitsvårt att komma på vilken komponent som var trasig.

Populär iallafall. Gillar inte det där autotunandet han håller på med. Gillar inga artister som gör det. Mina favoriter i den här nya, nya för mej menar jag, dansgenren är dada life.

använder inte de flesta pitch correct idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Populär iallafall. Gillar inte det där autotunandet han håller på med. Gillar inga artister som gör det. Mina favoriter i den här nya, nya för mej menar jag, dansgenren är dada life.

Fett! 😄 Det trodde jag inte om dig. Dada life e grymma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Populär iallafall. Gillar inte det där autotunandet han håller på med. Gillar inga artister som gör det. Mina favoriter i den här nya, nya för mej menar jag, dansgenren är dada life.

Vad tycker du om BSD då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...