Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Körde ihjäl en fågel nyss 🙁

Det är ju fan att jag inte hittar nått klipp från det, men det finns ett Seinfeld-avsnitt som handlar om det.

Postat

overkill, har du sett curb your enthusiasm?

Fram till och med säsong 5 (eller om det var 4). Sen tröttnade jag lite tror jag och så började jag med nått annat (tror omtittning av Seinfeld).

Postat (redigerat)

Men med Seinfeld så var det inte förrän jag tittade igenom serien en andra gång som jag tyckte det var det bästa som gjorts. Första gången var jag lite meh och tryckte mig väl mest igenom det för att ha sett det. Andra gången så älskade jag det verkligen. Lite skumt kanske, men så blev det iaf. Och sen dess har det blivit ännu bättre.

Edit: Poängen var då att det kanske krävs samma sak med Curb Your Enthusiasm.

Redigerat av Overkill
Postat

Jag föredrog Curb your enthusiasm, tyckte att Seinfeld var lite för familjevänligt 🙂 men visst fan är det bra också!

Tycker karaktärerna är betydligt bättre i Seinfeld och att det överlag var betydlig roligare. Men det är ju en smaksak. Det var som jag skrev på facebook nån gång också, det räcker liksom att läsa infon på tv.nu vad ett seinfeldavsnitt handlar om för att man ska börja skratta för man kommer ihåg hur kul det är. George tycker jag är underbar.

Postat

hehe jag tycker faktiskt att många seinfeld inte är särskilt minnesvärda, men det har väl snarare att göra med de vardagliga situationerna och skämten att göra och inte kvalitén

Postat

Memphy ska på vollyboll-dejt 😮🥰☺️

Hit it, baby! 😉

Närå. 😛 Var en granne jag träffade på en fest förra helgen bara. Liksom skön o social.

Var riktigt kul o spela, var massa annat trevligt folk också, kul o träffa nya personer.

Postat

Närå. 😛 Var en granne jag träffade på en fest förra helgen bara. Liksom skön o social.

Var riktigt kul o spela, var massa annat trevligt folk också, kul o träffa nya personer.

Så du smackade inte arsle? 🙁

Postat

Ja, hon har ju nån fetish för sånt.

Spöa skiten ur smågrabbar? Jo, det är något visst med killar som inte kan försvara sig själva.

Postat (redigerat)

Det måste va åska i luften eller nått... mitt huvud är inte riktigt normal! 😳

Redigerat av Neosus
Postat

Spöa skiten ur smågrabbar? Jo, det är något visst med killar som inte kan försvara sig själva.

😛 Orkar inte kontra mer, din sege jävel. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.