SadamJR Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=h9m7FGaZCro 😆 Dansmusik för mutanter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 snusk 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 DU KAN VA! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 jag inbillar mig att jag nog är reda att börja lägga lite sångspår snart... får testa imorgon, såvida inte datorn strejkar, och se vad som händer 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Körde ihjäl en fågel nyss 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 🙁 åhnej själv ska jag ta körlektion om 50 minuter! kanske borde röra mig hemifrån.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 🙁 åhnej själv ska jag ta körlektion om 50 minuter! kanske borde röra mig hemifrån.. Till mitt försvar så flög fågeln lågt och flög in mitt framför bilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Sånt händer ibland. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Jag körde ihjäl en hjort en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 bra gjort att träffa en hjort.. dom skuttar som fan över vägen. Man hinner inte blinka. Jag har haft en som sprang över huven. Sjukt! ...en räv har jag dock kört ihjäl! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Renar borde jag har kört på egentligen, så många som jag har "träffat" efter vägen. Men på den fronten har jag klarat mig.. 😑 Samma med älg. Men den dagen kommer säkert. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Djuren i skogen jag bor i verkar hålla till vid min bakgård, så jag har än inte lyckats köra på något 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Vilka har NI träffat efter vägen? Snygga chicks eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 bra gjort att träffa en hjort.. dom skuttar som fan över vägen. Man hinner inte blinka. Jag har haft en som sprang över huven. Sjukt! ...en räv har jag dock kört ihjäl! 🙁 Jag såg den aldrig. Den kom från höger och blev träffad av vänster strålkastare. En gång var jag nära att köra på en hare med motorcykel. Den kom utskuttande över ett räcke 20 meter framför mej, så jag trodde det var lugnt. Då vände fanskapet och slängde sej tillbaka över samma räcke. Den passerade en halvmeter framför mej i brösthöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Fyfasiken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Tänk så det kan gå 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Ni ska va glada att jag lever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Jag tackar Allah varenda dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Hej! Blev nyss inbjuden på vollyboll om en stund, av en tjej. 😮 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Hej! Blev nyss inbjuden på vollyboll om en stund, av en tjej. 😮 😄 På stranden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Nä, vi har en vollybollplan här vi bor, ett studentområde utanför stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Hej! Blev nyss inbjuden på vollyboll om en stund, av en tjej. 😮 😄 SMACK DAT ASS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Åh, en ööööl, en öööööl, shit va gooooott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Hej! Blev nyss inbjuden på vollyboll om en stund, av en tjej. 😮 😄 SMACK DAT ASS! 😆 Memphy ska på vollyboll-dejt 😮🥰☺️ Hit it, baby! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Nä, vi har en vollybollplan här vi bor, ett studentområde utanför stan. Då finns ju risken att hon har tröja på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Då finns ju risken att hon har tröja på sig. Ja det är nog säkrast! Annars smaschar dom till fel bollar... å DEEEee inte bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 juli 2012 Dela Postat 4 juli 2012 Ja det är nog säkrast! Annars smaschar dom till fel bollar... å DEEEee inte bra! Man förlorar ju. Halva vitsen med volleyboll då. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts