Neosus Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Forskare tar fram pizza hälsosam nog att äta tre gånger om dagen
Naymari Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 o.0 Hur fan hade du råd med den? Hade sparat ihop lite pengar som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av. 😕
SadamJR Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Hade sparat ihop lite pengar som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av. 😕 Vad kostade den och vad ska du ha den till?
Neosus Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Att peta på? iPad e coolt. E lit sugen själv men sååå rik e inte jag.
Memphis Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Ryktet säger att omdömet om honom efter en tidig provfilmning löd; "Can't sing. Can't act. Balding. Can dance a little." Jaha, sedär ja. Enligt videos jag sett så verkade han vara motsatsen, alltså väldigt skicklig på nämnda färdigheter. Men kanske tog tusentals tagningar också, eller så e det skitsnack. Tycker det e gött me 40-50-60 tals musik, för det mesta väldigt glad och gör en på gott humör.
SadamJR Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Jaha, sedär ja. Enligt videos jag sett så verkade han vara motsatsen, alltså väldigt skicklig på nämnda färdigheter. Men kanske tog tusentals tagningar också, eller så e det skitsnack. Tycker det e gött me 40-50-60 tals musik, för det mesta väldigt glad och gör en på gott humör. Jag gillar honom oxå. Han har ingen märkvärdig röst, men han framför låtarna väldigt bra. Gillar öht dansbanden från 30-40-talet, dorsey brothers och liknande.
Recommended Posts